welke stal moet ik kiezen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 00:23

Ik vind alle 4 niet echt goede opties maar zou als het zou moeten voor stalling 3 kiezen al is dat wel erg duur voor een stal zonder uitmesten en binnenbak

xkmmtjeee

Re: welke stal moet ik kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 15:40

Ik vind dit ook idd erg duur allemaal. Waar ik sta betaal ik 145 euro en dan staat ie in een containerstal. er zijn 6 paddocks beschikbaar en daar staat ie van 7 tot 7 in. Hooi en brok zit erbij en hij word ook gevoert en buiten en binne gehaald. Mesten moet ik wel zelf. En kwa accomodatie hebben we een binnen en buitenbak, longeerbak, 2 wasplaatsen, solarium en op 200 meter lopen een mooi groot bos.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: welke stal moet ik kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 16:17

Ik zou eerder verder kijken dan voor 1 van deze stallen gaan. Daarnaast ben ik benieuwd in welke regio je zit want ik vind deze prijzen behoorlijk hoog voor de accomondatie en service.

Desire__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 16:23

]
viefo schreef:
Weidegang is natuurlijk wel lekker voor het paard maar ik wil niet dat hij de hele dag buiten zal staan. Is sportpaard.

Hebben jullie tips en of waar zal jij voor kiezen en waarom??

Mijn paard is ook een sportpaard en die gaat toch echt de wei op hoor. Dan wel met bescherming maar het blijft een paard..

Maar dat was off topic.

Ik zou in jou geval ook voor optie 3 gaan. Een binnenbak is natuurlijk heel mooi, maar er is geen wei. Maarja, als jij daar geen gebruik van wilt maken maakt het niet uit. Dan zou ik voor de binnenbak gaan. Je moet dan wel kijken of je tijd hebt om te voeren enzo, Je moet gewoon kijken waar jij denkt dat jijzelf en je paard het, het beste naar jullie zin zou hebben. Ht is zeer lastig.

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:42

Optie 1 zou ik gaan omdat andere te duur zijn voor wat je krijgt.

Passieli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:48

Ik zou voor optie 1 gaan. :D