xSiep schreef:Bedoel uiteraard korte zijdes van 14 en 18 meter en lange zijdes van 33 en 32 meter
Dan loopt het dus gigantisch scheef?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kleinvosje schreef:Ik rijd in de zomer altijd in het land, heerlijk de ruimte en mooie lange rechte stukken! Heb er nu 1 keer echt in kunnen rijden, helaas daarna weer te nat. Kan niet wachten tot het weer droog is, kunnen we goed trainen en gaan we weer een sprong vooruit denk ik!
MelanieB schreef:kleinvosje schreef:Ik rijd in de zomer altijd in het land, heerlijk de ruimte en mooie lange rechte stukken! Heb er nu 1 keer echt in kunnen rijden, helaas daarna weer te nat. Kan niet wachten tot het weer droog is, kunnen we goed trainen en gaan we weer een sprong vooruit denk ik!
Doe ik hier ook, lekker in het land, heerlijk!parcour staat er al tijdje, weliswaar met stiften in alleen maar dressuur gaat ook lekker, tenzij het geregend heeft dan ga ik de bak in
Onze bak is normaal 20x 40
Maar de gehele zomer rijd ik in weide
_l_amanda_l_ schreef:met vier verschillende zijdes moet het kunnen kleinvosje!
mijne is 15x25, maar ik rij niet meer, met longeren vind ik het prima![]()
(ben met fotograferen eens in een 15x30 binnenbak geweest met 8 mensen in de bakdan is het wel klein zeg!)
Peanutbutter 50x100dan heb je gave laaaaange zijdes! 8)
bente_ schreef:LizzyLover schreef:Wij hebben een binnenbak van 15 bij 15 als ik het goed heb. In je eentje is het net te doen, het idee alsof je de heletijd op een grote volte rijd.
Daar kun je toch niet normaal in rijden?
een grote volte is zelfs nog groter..
LizzyLover schreef:Wij hebben een binnenbak van 15 bij 15 als ik het goed heb. In je eentje is het net te doen, het idee alsof je de heletijd op een grote volte rijd.