Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
3bengels schreef:Wij hebben ook lage stallen bij ons op stal. Alleen die van mij komt daar uit. Hij springt er gewoon over of zo. Dus toen maar verplaatst naar een hoge stal met tralies. Ook dan hebben ze gewoon contact met elkaar
xApple schreef:Zo'n stal zou dus een ramp zijn voor mijn paard.
Ze heeft voernijd en wordt al gek als er een paard langsloopt.
Zij is dan ook beter gebaad bij een stal met dichte muren en hoge
zijwand.
Voor paarden die hier geen last van hebben ziet het er zeker
erg goed uit.
xApple schreef:Zo'n stal zou dus een ramp zijn voor mijn paard.
Ze heeft voernijd en wordt al gek als er een paard langsloopt.
Zij is dan ook beter gebaad bij een stal met dichte muren en hoge
zijwand.
Voor paarden die hier geen last van hebben ziet het er zeker
erg goed uit.
xApple schreef:Hm mijn merrie heeft altijd veel contact gehad met andere paarden.
Dus ik weet echt niet waar het vandaan komt. Ze is sowieso heel
erg dominant. Op de wei gaat het wel, maar op stal is ze echt een drama
wat betreft voer.
xApple schreef:Hm mijn merrie heeft altijd veel contact gehad met andere paarden.
Dus ik weet echt niet waar het vandaan komt. Ze is sowieso heel
erg dominant. Op de wei gaat het wel, maar op stal is ze echt een drama
wat betreft voer.
Dhani schreef:ik ben altijd veel te bang dat ze over de deur/muur komen en zeker veulens die nog gekke sprongen maken.
Ik heb is een paard over een deur zien komen en dat is geen prettig gezicht.
nee het ziet er prachtig uit! zonder meer! maar erg functioneel is niet niet, paarden kunnen uit elkaars voerbak eten..
Naskapower schreef:wat ik jammer vind is dat wanneer er mensen heel goed hebben nagedacht over een paardvriendelijke stal, zeer paardvriendelijk vooral in vergelijking met de meeste boxen. Er altijd weer mensen lopen klagen omdat ze het nog niet goed genoeg hebben gedaan.
3bengels schreef:Wij hebben ook lage stallen bij ons op stal. Alleen die van mij komt daar uit. Hij springt er gewoon over of zo. Dus toen maar verplaatst naar een hoge stal met tralies. Ook dan hebben ze gewoon contact met elkaar
Dhani schreef:Naskapower schreef:wat ik jammer vind is dat wanneer er mensen heel goed hebben nagedacht over een paardvriendelijke stal, zeer paardvriendelijk vooral in vergelijking met de meeste boxen. Er altijd weer mensen lopen klagen omdat ze het nog niet goed genoeg hebben gedaan.
Ik zeik het niet af. ik ben alleen bang dat paarden ( lees jonge groene paarden die net van het land komen voornaamlijk ) dat ze over de deur/muur heen kunnen komen. Ik heb veel jonge gekke paarden meegemaakt. en helaas spreek ik uit ervaring.
Ik vind het er onwijs vet uit zien. maar ik ben bang dat het niet functioneel is. okee dan zijn de voerbakken misschien verplaatst. dan zou het wel kunnen met brave paarden. dan zou het wel kunnen, dat zou dan heel mooi zijn.
Dhani schreef:Naskapower schreef:wat ik jammer vind is dat wanneer er mensen heel goed hebben nagedacht over een paardvriendelijke stal, zeer paardvriendelijk vooral in vergelijking met de meeste boxen. Er altijd weer mensen lopen klagen omdat ze het nog niet goed genoeg hebben gedaan.
Ik zeik het niet af. ik ben alleen bang dat paarden ( lees jonge groene paarden die net van het land komen voornaamlijk ) dat ze over de deur/muur heen kunnen komen. Ik heb veel jonge gekke paarden meegemaakt. en helaas spreek ik uit ervaring.
Ik vind het er onwijs vet uit zien. maar ik ben bang dat het niet functioneel is. okee dan zijn de voerbakken misschien verplaatst. dan zou het wel kunnen met brave paarden. dan zou het wel kunnen, dat zou dan heel mooi zijn.