Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

chatelaine schreef:Babydoekjes...
Haal altijd een babydoekje derover heen en dan glimt ze ook altijd weer moe..*en je doekje is lekker zwart als je zon viese knol hebt
*
Maar is ook wel handig die doekjes vind ik
Verder gewoon in der staart een anti klint spray

shasta schreef:De regels van het AVS
** Het toiletteren van paarden/veulens:
Geen enkele verandering van de oorspronkelijke kleur van de huid, vacht of hoeven
is toegestaan. Gebruik van hoevenverf, KLEURLOZE LAK, vernissen,
kleurspoelingen, glitter(spray) en cosmetische operaties
(inclusief huidtransplantatie) zijn verboden. Wel toegestaan: kleurloze hoefolie,
vaseline en olie, alsmede witte kalk, alleen op benen met witte aftekeningen en
witte hoeven.
Het afknippen/scheren van tastharen is verboden (conform Europese normen).
Aanbevolen wordt om ook manen, maantop en staart in tact te laten. Het
verwijderen van de haren in de oren is niet toegestaan. Veulens geboren in dit jaar,
mogen WEL zijn geschoren.
Dat heeft mijn knappe dame ook niet nodig. Glansspray mag wel en olie ook. Maar als je sommige arabieren ziet op de shows....dan weet je dat ze zich niet aan deze regels houden

organisator schreef:bij de C1000 te koop
een fles citronella bij de schoonmaakmiddelen. Superglans en werkt goed tegen vliegen. fflinke scheut in een emmer met water en je paard/pony ermee afsponsen.
ruikt ie nog lekker ook
en de kosten zijn ongeveer 1,00 euro per fles
Franca schreef:[quote="
Ik ga niets doen wat verboden is hoorDat heeft mijn knappe dame ook niet nodig. Glansspray mag wel en olie ook. Maar als je sommige arabieren ziet op de shows....dan weet je dat ze zich niet aan deze regels houden
[/quote]