Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat er zulke mensen zijn!!
triest gewoon.
Asiels puilen uit.... Niet normaal gewoon!
voor ze een dier aanschaffen.
Malabarista"]
Ik heb de foto's ook bekeken. Echt schokkende foto's. Ik heb gelukkig een sterke maag.
Maar wat gebeurt er met hem als hij gepakt wordt? 2 jaar cel en daarna weer gewoon vrij. En waarschijnlijk komt hij dan weer eerder vrij vanwege goed gedrag. Ziekelijk als je zo bent.
[/quote]
Dat is weer het softe nederlandse systeem idd...![]()
[quote="Malabarista schreef:Ik zou mijn paarden gewoon niet meer op een onbewaakte wei zetten. Het kan gewoon niet meer in deze zieke wereld. Ik ben blij dat mijn paarden bij de achterdeur staan.
.
Maar echt jammer, nee triest gewoon, dat het noodzakelijk is...
boerinneke schreef::( Dat er zulke mensen zijn!!![]()
![]()
Ik heb de foto's niet bekeken. Bewust niet. Ik kan me er zo al wel wat bij voorstellen. [helaas]
Ik maak me iedere keer weer kwaad als er een dergelijk bericht in de krant staat. Er zijn veel zieke mensen in de wereld...triest gewoon.
Daar kan ik met m'n verstand niet bij. Zoiets doe je toch niet?!?!?
Wat kun je er aan doen? Tja. Je ogen open houden en de politie waarschuwen als je iets ziet....![]()
Maar ook de honden en katten (huisdieren) die gedumpt worden in de vakantietijd.Asiels puilen uit.... Niet normaal gewoon!
Leuk zo'n puppie, maar er komt meer bij kijken... En dat beseffen veel mensen niet.
Mensen moeten zich beter laten informerenvoor ze een dier aanschaffen.
Dat zou al helpen bij het voorkomen van huisdierenleed, denk ik.
boygirl schreef:ik ben 11 , en ik heb gekeken , ik krijg niet zo snel nachtmerries ofzo dus ik heb gekeken , ik werd er wel misselijk van , ik heb ook het filmpje bekeken en daar zeggen ze dat ie nog leeft , ik werd er wel misselijk van , maar ik kan er vrij goed tegen
esther82 schreef:wij hebben op stal een verschrikkelijke rothond rondlopen. Hij is wel lief, als ie je kent. Maar hij grijpt iedereen die onaangekondigd het terrein op komt, en ook iedereen die hij niet kent en vreemd is. We hebben nog een waakhond lopen, die is niet zo erg maar toch. En daarom ben ik heel blij dat die altijd op stal rondlopen. De hele omgeving weet van die honden, vreemdelingen blijven dus uit de buurt.
Ik vervloek de honden regelmatig, maar ben op het moment steeds blijer dat ze er zijn. Deze waanzin moet stoppen!!!
Relliej schreef:Maar die "beschermen" je stal, niet het weiland waar het juist gebeurd!!