Hoe zou jij het vinden....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 12:59

Ik zou mijn paarden gewoon niet meer op een onbewaakte wei zetten. Het kan gewoon niet meer in deze zieke wereld. Ik ben blij dat mijn paarden bij de achterdeur staan.

Ik heb de foto's ook bekeken. Echt schokkende foto's. Ik heb gelukkig een sterke maag.
Maar wat gebeurt er met hem als hij gepakt wordt? 2 jaar cel en daarna weer gewoon vrij. En waarschijnlijk komt hij dan weer eerder vrij vanwege goed gedrag. Ziekelijk als je zo bent.

boerinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 13:29

Boos! Dat er zulke mensen zijn!! Boos! Huilen
Ik heb de foto's niet bekeken. Bewust niet. Ik kan me er zo al wel wat bij voorstellen. [helaas]
Ik maak me iedere keer weer kwaad als er een dergelijk bericht in de krant staat. Er zijn veel zieke mensen in de wereld... Huilen triest gewoon.
Daar kan ik met m'n verstand niet bij. Zoiets doe je toch niet?!?!?
Wat kun je er aan doen? Tja. Je ogen open houden en de politie waarschuwen als je iets ziet.... Verward

Maar ook de honden en katten (huisdieren) die gedumpt worden in de vakantietijd. Boos! Asiels puilen uit.... Niet normaal gewoon!
Leuk zo'n puppie, maar er komt meer bij kijken... En dat beseffen veel mensen niet.
Mensen moeten zich beter laten informeren voor ze een dier aanschaffen.
Dat zou al helpen bij het voorkomen van huisdierenleed, denk ik. Verdrietig

boerinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 13:33

Malabarista"]
Ik heb de foto's ook bekeken. Echt schokkende foto's. Ik heb gelukkig een sterke maag.
Maar wat gebeurt er met hem als hij gepakt wordt? 2 jaar cel en daarna weer gewoon vrij. En waarschijnlijk komt hij dan weer eerder vrij vanwege goed gedrag. Ziekelijk als je zo bent.
[/quote]

Dat is weer het softe nederlandse systeem idd... Verward

[quote="Malabarista schreef:
Ik zou mijn paarden gewoon niet meer op een onbewaakte wei zetten. Het kan gewoon niet meer in deze zieke wereld. Ik ben blij dat mijn paarden bij de achterdeur staan.
.

Dat is inderdaad gewoon het beste. Zicht houden op je dieren. Maar echt jammer, nee triest gewoon, dat het noodzakelijk is...

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 13:38

Ik durf ook niet te kijken...ken mezelf en weet dat ik er een hele tijd niet goed van ben....
Deze mensen zullen ze waarschijnlijk nooit te pakken krijgen en wat voor straf ze krijgen als ze gepakt worden????....ik denk zelf niet eens een celstraf,maar voorwaardelijk/taakstraf.....want het zijn voor de wet MAAR dieren. Stoom uit je oren
Wat me opvalt is dat het nu weer overal schijnt voor te komen...heb je echt zulke idioten die dit lezen en dan zoiets hebben van" LEUK dit ga ik ook eens doen". Misselijk
Ik ben ook blij dat mijn paardje aan huis staat(is geen garantie dat hij veilig is ..maar toch)maar de meeste dieren staan toch een eindje van de bewoonde wereld hier in de buurt......

Livado

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 13:59

ik ga ook maar niet kijken....vind et te zielig !

mensen die dieren mishandelen zijn gewoon ziek in hun hoofd !
moesten we een x bij hun doen wat ze bij die dieren doen !
blehh !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:04

ik ben 11 , en ik heb gekeken , ik krijg niet zo snel nachtmerries ofzo dus ik heb gekeken , ik werd er wel misselijk van , ik heb ook het filmpje bekeken en daar zeggen ze dat ie nog leeft , ik werd er wel misselijk van , maar ik kan er vrij goed tegen

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 14:13

boerinneke schreef:
:( Dat er zulke mensen zijn!! Boos! Huilen
Ik heb de foto's niet bekeken. Bewust niet. Ik kan me er zo al wel wat bij voorstellen. [helaas]
Ik maak me iedere keer weer kwaad als er een dergelijk bericht in de krant staat. Er zijn veel zieke mensen in de wereld... Huilen triest gewoon.
Daar kan ik met m'n verstand niet bij. Zoiets doe je toch niet?!?!?
Wat kun je er aan doen? Tja. Je ogen open houden en de politie waarschuwen als je iets ziet.... Verward

Maar ook de honden en katten (huisdieren) die gedumpt worden in de vakantietijd. Boos! Asiels puilen uit.... Niet normaal gewoon!
Leuk zo'n puppie, maar er komt meer bij kijken... En dat beseffen veel mensen niet.
Mensen moeten zich beter laten informeren voor ze een dier aanschaffen.
Dat zou al helpen bij het voorkomen van huisdierenleed, denk ik. Verdrietig

Ook moeten ze minder fokken.
Ik wou eerst ook beginnen met een cavia-fokkerij.
Toen heb ik gekeken of er veel cavia's gedumpt worden enzo.
Ja dus... Kijk maar op http://www.kuufke.com
Toen ben ik maar gaan denken wat ik anders kan doen.
Cavia's kunnen ze dumpen omdat ze op vakantie gaan.
Dus dacht ik aan een cavia hotel. En dat wil ik ook heel graag doen.
Weet nog niet wanneer, moet ook nog veel aan gedaan worden.
Laatst bijgewerkt door Relliej op 23-08-03 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 14:16

boygirl schreef:
ik ben 11 , en ik heb gekeken , ik krijg niet zo snel nachtmerries ofzo dus ik heb gekeken , ik werd er wel misselijk van , ik heb ook het filmpje bekeken en daar zeggen ze dat ie nog leeft , ik werd er wel misselijk van , maar ik kan er vrij goed tegen

De pony op het filmpje is een andere pony dan de foto's hoor. Scheve mond Verdrietig Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:19

ow :'-(

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 12:49

De beloning van 7000 euro is verhoogt naar 8000 euro, dit bedrag is voor diegene die de politie een tip geeft die veroordeling tot gevolg heeft.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:22

verschrikkelijk wat dit arme beestje is overkomen. God wat moet dit dier geleden hebben. Ik heb al eens gezegd paarden en pony's 's nachts op stal en achter slot en grendel. Op enkele uitzonderingen na ben ik niet zo voor de doodstraf maar van mij mag deze dierenbeul toch wel de doodstraf krijgen.

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:25

Ik heb gekeken Scheve mond
Ik vind het dus totaal ziek, hoe ken je zoiets doen, zoiets is aandacht te kort hebben, zulke mensen moeten ze gelijk levenslang geven..

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:25

oh, wat erg! Verdrietig Bloos!
hoe gemeen kun je zijn om dit te doen!!

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 14:40

wij hebben op stal een verschrikkelijke rothond rondlopen. Hij is wel lief, als ie je kent. Maar hij grijpt iedereen die onaangekondigd het terrein op komt, en ook iedereen die hij niet kent en vreemd is. We hebben nog een waakhond lopen, die is niet zo erg maar toch. En daarom ben ik heel blij dat die altijd op stal rondlopen. De hele omgeving weet van die honden, vreemdelingen blijven dus uit de buurt.
Ik vervloek de honden regelmatig, maar ben op het moment steeds blijer dat ze er zijn. Deze waanzin moet stoppen!!!

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 15:06

esther82 schreef:
wij hebben op stal een verschrikkelijke rothond rondlopen. Hij is wel lief, als ie je kent. Maar hij grijpt iedereen die onaangekondigd het terrein op komt, en ook iedereen die hij niet kent en vreemd is. We hebben nog een waakhond lopen, die is niet zo erg maar toch. En daarom ben ik heel blij dat die altijd op stal rondlopen. De hele omgeving weet van die honden, vreemdelingen blijven dus uit de buurt.
Ik vervloek de honden regelmatig, maar ben op het moment steeds blijer dat ze er zijn. Deze waanzin moet stoppen!!!

Maar die "beschermen" je stal, niet het weiland waar het juist gebeurd!!

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:10

Relliej schreef:
Maar die "beschermen" je stal, niet het weiland waar het juist gebeurd!!

Bij Esther82 dus wel, aangezien de stal + land (ruim 1 ha) op een groot omheind terrein zitten waar de honden over waken.

Ik snap wel dat dat helaas op andere plekken (met meer land) meestal niet het geval is en iedereen zomaar het land in kan wandelen... Boos!

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 18:56

Dickie schreef:
aangezien de stal + land (ruim 1 ha) op een groot omheind terrein zitten waar de honden over waken.

aha zo bedoel je het, dat is wel fijn ja!!