tip van flip: groene zeep. de staart echt helemaal inzepen met van die zachte zeep totdat ie stijf uitstaat. Natuurlijk, goed uitspoelbaar en niet giftig. En.. niet duur!
Alles wat chemisch gevaarlijk en tegen natuurlijk is (tastharen afknippen en appart zetten) doe ik niet. Vind het belangrijk dat mijn dieren de 5 vrijheiden kunnen vertonen: - Vrij zijn van dorst, honger en ondervoeding. - Vrij zijn van fysiek en fysiologisch ongerief. - Vrij zijn van pijn, verwondingen en ziektes. - Vrij zijn om soorteigen gedrag te kunnen uitvoeren. - Vrij zijn van angst en chronische stress.
Heb je de sambal al uitgeprobeerd? Wel opletten dat je je vingers er niet bij aflikt )
Erg leuk trouwens dat je je paarden (en konijnen denk ik) houdt op een manier waarbij ze de 5 vrijheden kunnen vertonen! Die term kom je niet vaak tegen. (Vanuit je opleiding?)
Nee sambal nog niet geprobeert, moet ff kijken of ik het nog heb staan thuis, maar denk dat ik eerst de groene zeep probeer, dan krijgt ze ook een mooie schone staart
Al mijn dieren probeer ik te houden volgens de 5 vrijheden, dit zijn voornamelijk mijn paarden en konijnen, maar ook hamsters, valkparkieten, hond en kat. De term komt oa vanuit mijn opleiding ja
irisje2
Geplaatst: 16-04-11 10:11
ik koop het altijd bij de welkoop helpt goed een heeft een heele bittere smaak