voordelen eigen paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 06:20

als paps hem even moet vasthouden staat het niet zo banketstaafig als een shet Haha!, pap, je mag eindelijk die grote auto met trailer kopen voor naar de wedstrijden te gaan,en mam, eehhh wil je hem een appeltje geven ofzo iets Haha!

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 08:37

ik zie maar 1 voordeel.. meestal staat ie bij je huis.
Ik heb nou een verzorgpony die ik als de 'mijne' mag beschouwen en daar mag ik alles mee doen, incl wedstrijden! En voordeel aan een verzorgpony = ik hoef geen voer/stro/dierenarts kosten te betalen!

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 09:52

Kais"]
[quote="piedrolover"][quote="Kais schreef:
Nadeel: Je krijgt ruzie. Alle meiden krijgen ruzie op die leeftijd en 't paard is daar de dupe van. Ja ja, dat gebeurd bij jou niet Meiden krijgen ALTIJD ruzie, standaard. Jongens zijn daar makkelijker in...

hoihoi, ik heb al een aantal maanden samen met mijn vriendin een shet, nog geen ruzie hoor.. maar ik denk dat ik t een beetje verkeerd opgeschreven heb. We kopen er beide een grotere bij dan niet nog een samen hoor... sorrie dat t een beetje onduidelijk was..
[/quote]

Ow zo, anders gaat het echt een keer mis hoor, meiden hè... Tong uitsteken Het is wel 'n verschil hoor, een halve week of een hele week een paard/pony doen.
[/quote]

halve week of hele week?