rijden in de winter

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:47

Ik heb speciale (erg lelijke Haha!) thermo schoenen en daarover doe ik chaps, want in mn leren laarzen vallen mn tenen er gelijk af van de kou.
Als de bodem te hard is, gaan ze in pension bij mn instructrice die heeft een binnenbak.
Jammergenoeg kan ik er dan niet zo even langsscheuren met de fiets ben je zo 3kwartier bezig, dus ga ik met de auto, ook in verband met school enzo, anders ben je alleen al 1 1/2 uur bezig met fietsen en je moet ook nog 2 paarden rijden en dan ben je dus zo 4 1/2 uur weg.
Iig lekker warme kleding aan, handschoenen, muts op je kop(lekker voor je oren Haha! ) en rijden maar.(Hehe in de winter loop ik er met paardrijden ook bij als een eersteklasschooier, ik hou gewoon niet van dat vriesgedoe)

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:51

Dikke kleren aan en gewoon rijden. Haha!
Het fijnste erna vind ik als je thuis komt, ff lekker een kopje thee en weer warm worden en dan nog ff bijbokken Haha!

haffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:53

Gewoon warme kleren aandoen en rijden met die hap. Als het hard gevroren heeft eens in de tijd een binnenbak opzoeken of gewoon rustigaan buiten stappen

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:00

ik ben echt geen goed weer ruiter, geef er niks om wat voor weer het is daar heb ik altijd wel wa voor. ik vind het bovendien niet eens erg om in de regen te rijden.