Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sterre schreef:Ik ga 21 sept. ook met mijn veulen op pad, naar de keuring. Wij moeten zo´n 300 km rijdenen Jaike is dan pas 8 weken oud !!
Natuurlijk gaat haar moeder dan ook mee !! Hoe kan ik dit het beste doen ?? Iig de tussen-wand eruit en dan veulen er ook los inzetten ??
annemieke21 schreef:Ik heb geen veulenrek en onze trailer heeft een strang die er niet uit kan, en een plastic flap om de trailer dcht te maken. Ook kan spirit nogniet zo goed vaststaan. HOE OPLOSSEN?
ikke schreef:Heee hallo, het is gewoon een paard hoor. Zo vervoer je dat dus ook.
Opstrooien is zo ongeveer het stomste wat je kunt doen. Stro is spiegelglad, dus bij de minste beweging gaat je veulen onderuit. Gewoon vastzetten, een veulen van 5 maanden dient dat te kennen, basisopvoeding!!
tinkerLuna"]
[quote="ikke schreef:Heee hallo, het is gewoon een paard hoor. Zo vervoer je dat dus ook.
Opstrooien is zo ongeveer het stomste wat je kunt doen. Stro is spiegelglad, dus bij de minste beweging gaat je veulen onderuit. Gewoon vastzetten, een veulen van 5 maanden dient dat te kennen, basisopvoeding!!