Waar ik nu sta ben ik tevreden, lekkere ruime box voor mijn arabier, en een paddock met verse laag zand, dus geen prut en waterplassen.
vanaf 1 mei tot 1 okt weidegang, zomers lekker 24 u per dag.
Er is altijd stro dat je pakken kan om op te stooien/uit te mesten.
Krachtvoer mag je zelf bepalen, want zelf kopen en klaarzetten, dus ook geen gezeik daarover, want je bepaald helemaal hoeveel je paard krijgt en welk merk je neemt.
Wordt buiten en binnengezet, en er wordt voor je krachtvoer in voerbakken gedaan en hooi en of voordroog gegeven.
Er is altijd wel iemand en of toezicht, dus als er wat is dan krijg je een belletje en of smsje, wat ik ook fijn vind.
Ik heb niets te klagen hoor.
En als er wat is: gewoon vragen en overleggen, ik ga niet moeilijk doen want je koos toch zelf voor deze stalling, ja toch?
En ik vind zelf, als het je er niet bevalt dan ga je toch op zoek naar wat anders wat aan je wensen voldoet/meer bij je past, dat is toch geen probleem.
Ik ben pas nog weggegaan van een stal, omdat ik het er niet zo leuk meer vind en er was wat gebeurd, en de stalhoudster was het niet met me eens, ik denk dat ze me niet geloofde, enorm verschil van mening en ik mag niet eens gewoon zeggen wat er is gebeurd en over wat ik meemaakte, want die neemt het te persoonlijk op en accepteert niet dat ze ook wel eens iets verkeerds doet, dus dan is het voor mij klaar en zeg ik gewoon, laat maar, ik ga wel weg, want het moet wel leuk blijven voor beide kanten met de paardenhobby/liefhebberij van paarden.
Dat was de 2e keer dat ik wegging van een stal omdat er iets was, in de 11 jaren dat ik een eigen paard had.
De eerste keer was omdat ze ineens belachelijke dingen eisen van je, je mag alleen bij de stalhouder krachtvoer kopen voor 2 x de prijs en hooi en stro ook voor de 2 x de prijs en je mag helemaal niet ergens anders deze dingen kopen/aanschaffen, ja dan zeg ik doeiiiiiiiii en alle stalgenoten gingen er ook weg, toen zijn ze gestopt met de pensionstalling en is het een ponyclub geworden, mogelijk was dat omdat ze er een 100 % ponyclub wilde maken ipv de pensionklanten erbij, maar dat hadden ze ook gewoon kunnen zeggen vind ik, want er zijn stallen zat in de buurt en omgeving dus ben absoluut niet afhankelijk van die ene stal, dus ik hoef er niet perse te blijven.