niet genoeg geld

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 22:57

Heb je deze link met uitzendbureaus al gezien ?
http://uitzendbureau.pagina.nl/
Op deze pagina staan alle uitzendbureaus die landelijk werken, bij de meeste sites van uitzendbureaus kun je via een keuzemenu aangeven wat voor soort werk je zoekt en in welke regio.
Je kunt je ook in laten schrijven zodat ze je weten te vinden zodra er een geschikte baan voor je is.

Nog een tip:
Bij schoonmaakbedrijven zoeken ze vaak personeel dat buiten kantoortijden (en dus ook buiten jouw schooluren !) kantoren / bedrijfshallen etc. schoon kunnen maken.
Op deze pagina vind je een overzicht van schoonmaakbedrijven:
http://schoonmaak.pagina.nl/

Op deze site staat een overzicht van zowel de landelijke als de regionale dagbladen (o.a. Meppeler Courant !):
http://kranten.pagina.nl/

nicolina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 22:58

thanks

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 23:01

nicolina schreef:
thanks

Graag gedaan !
Mocht je zelf nog een idee hebben waar je zou kunnen zoeken, bijv. als je een branche in gedachten hebt; via www.pagina.nl kun je heel gemakkelijk zoeken

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 07:45

Probeer eens in de horeca (cafetaria, terrasjes etc..), daar zoeken ze vaak zat afwashulpen voor in het weekend of in de avonduren

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 09:56

Heb je al gevraagd bij die boerderij schuin tegenover de dierenkliniek? Daar staan 2 bruine pony's en ze hebben een rijbak en misschien kunnen ze wel wat hulp gebruiken.

Heb je al gevraagd bij Nijstad op de binnenweg die 2 merries met veulens?

Monpelou zou je nog eens langs kunnen gaan, misschien zoeken ze daar nog een verzorger voor een arabier, want ieder meisje heeft daar een eigen verzorgpaard.

Euhm even denken hoor..
Ben je al bij Robaard geweest misschien kun je daar iemand helpen met de verzorging of bijrijden?

Groetjes Joyce.

nicolina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 10:13

goed idee joyce dank je

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 10:45

Ik hoor wel of je het hebt nagevraagd. Verder zou ik het zo niet weten.

nicolina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 10:59

okee

xxxmelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:13

nicolina schreef:
maar ik ben 15 en heb al gekeken

met 15 kun je makkelijk een krantenwijkje doen of wil je niet te vroeg opstaan hahahaha je kan natuurlijk niet alles he

nicolina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 11:14

ik heb al een krantenwijk maar verdient heel weinig

xxxmelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:16

maar toch wel genoeg voor een lease pony?????
wat kost dat eigenlijk????

nicolina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 11:17

220 euro

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:25

Ik verdiende 2 jaar terug 225 euro per maand met een krantenwijkje.

nicolina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 11:26

dat was vroeger

xxPatriciaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:27

Ik weet hoe vervelend het is als je geen verzorgpaard o.i.d. kunt vinden.
Ik wilde op een gegeven moment graag een paard van de manege, waar ik toen reed, verzorgen, maar daar hadden ze een één of ander dom regeltje opgesteld dat dan je vader of moeder achter de bar moest. Mijn ouders wilden dat niet. Het leek wel of elk vriendinnetje dat ik had wel via de ouders kennissen hadden waar ze een pony konden verzorgen.

Dus ben ik maar in de omgeving gaan zoeken naar een verzorgpaard, maar gezien er hier niet zo heel veel paarden in de buurt zijn, werd dat alleen maar één grote teleurstelling. Mijn gedrevenheid om met paarden bezig te zijn groeide alleen maar en dus ook mijn frustratie dat ik maar geen verzorgpaard kon vinden.

Ik was eigenlijk mijn toenmalige manege helemaal spuugzat en toen ik studiefinanciering kreeg ben ik dezelfde maand nog naar een andere manege gegaan. Al het geld ging zo ongeveer op aan de manegelessen (nu werk ik, dus nu kan ik het gelukkig wel weer betalen). Hier had ik binnen een maand tijd een verzorgpaard van de manege, want deze manege had heel vaak een tekort aan verzorgsters. Toen dit manegepaard plotseling overleden was, heb ik nog 2 andere manegepaarden verzorgd, maar deze zijn allebei verkocht. Toen ik de laatste nog deed, is mij gevraagd of ik Caballero wilde gaan verzorgen/berijden. Nou, daar zei ik geen nee tegen. Op de manegepaarden mocht je natuurlijk niet zonder meer rijden. Nu rijd ik ongeveer 2 keer per week op Cabs (= eigen paard, vandaar) en val ik ook weleens in. Ik ben ook blij dat ze mij gevraagd heeft, want ik ben bepaald geen persoon die zichzelf aanbied. Ik word liever gevraagd omdat die andere persoon goede ervaringen met mij heeft, omdat ik bijvoorbeeld de paarden netjes verzorg of omdat diegene mij netjes vind rijden, m.a.w. op basis van prestaties en niet omdat ik mezelf op de voorgrond zit te pushen.

Ik heb er lang naar gezocht en op moeten wachten, maar 't is toch nog goed gekomen. Hier is wel 12/13 jaar overheen gegaan.

Ook wil ik al vanaf kleins af aan een paard kopen, maar ik ben ervan overtuigd; al duurt het 20 jaar, het paard komt er gewoon!

Om weer even meer on-topic te komen, ik weet niet precies hoe oud je bent, maar ik zou ook proberen een bijbaantje te nemen, zodat je je lease-pony misschien wel kunt betalen. Verder zou ik het ook niet weten. Bij mij ging het ook niet echt van een leien dakje, maar altijd je ogen open houden.

nicolina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 11:29

ja ik weet het maar ik word gewoon helemaal gek

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:33

nicolina schreef:
dat was vroeger

ehh 2 jaar geleden hoor? Lips are sealed
Zal echt niet veel veranderd zijn maar ja ik deed het dan ook 6 dgn in de week.

nicolina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 12:21

ik 3 dagen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:11

nicolina schreef:
en tanja kan die kwpn niet hierheen komen

Hihi, nee die blijft lekker bij mij thuis staan.
Wie wil mag op hem rijden (als hij weer beter is) maar mijn mannetje blijft wel lekker hier Haha!

Leo3hoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:33

toen ik 15 was ben ik bij de V&D gaan werken, dat verdient best lekker... niet zoveel als je nodig hebt, maar als je nog een krantenwijk erbij hebt kan het makkelijk Lachen ik weet niet of jullie een V&D hebben, maar vast wel een supermarkt ofzo... en misschien als je aan je ouders laat zien dat je het echt graag wilt dat ze dan een gedeelte mee betalen, dat was met mijn ouders zo iig... veel suc6

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:02