Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Natasja91 schreef:bij ons is het mega gezellig!! even reclame makenik sta bij manege bria, enkhuizen. Iedereen doet gezellig tegen elkaar, bijna never ruzie en obelix hier op bokt, is één van de gezelligste mensen daar zo. He sannie!
Maar bij de vroegere manege... blegh!!
obelix"]
[quote="Natasja91 schreef:bij ons is het mega gezellig!! even reclame makenik sta bij manege bria, enkhuizen. Iedereen doet gezellig tegen elkaar, bijna never ruzie en obelix hier op bokt, is één van de gezelligste mensen daar zo. He sannie!
Maar bij de vroegere manege... blegh!!
) is de sfeer redelijk goed, zover ik kan zien, maar daar ben ik niet heel vaak, dus is moeilijk te zeggen, daarom heb ik gestemd voor mijn oude manege. Toen ikd aar zelf veel reed vond ik sommige mensen al niet geweldig, ik ben er laatst weer een paar keer geweest en ik merk nu pas wat een rot-sfeer er eigenlijk hangt. Veel mensen die elkaar afzeiken, als er ook maar iets niet goed aan je is zullen ze dat meteen uitgebreid bespreken enzo.
, als je aan de een iets vraagt zit de ander je je achter je rug om belachelijk te maken (en dan heb ik het over het personeel!).
).Jamy schreef:Ik denk dat het bij ons af en toe zelfs iets TE gezellig is, in de vakantie ben ik regelmatig pas om een uur of 12 'savonds richting huis gegaan
Iedereen gaat eignelijk gewoon leuk met elkaar om, en laat iedereen zijn eigen ding doen, tenminsten dat idee heb ik iig wel