Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
mellen95 schreef:Ik begrijp je, maar als ze het niet willen vanwege hun geloof, heb je je daar gewoon aan te houden.
Als je dan toch wat op zondag wil gaan doen in de bak, moet je toch echt op zoek naar iets anders.
IndianLady schreef:Ik sta hier nou al 2 jaar en ik had ze in het begin dus ook een keer losgegooid, pas toen leerde ik dat het zondag geen bakdag was. Dat was toen 1 maand verder. Dus niet toen ik er op stal kwam staan.
Op zich heb ik er wel respect voor, maar ik werk ontzettend veel en heb serieus niet altijd in de gaten welke dag het is. Als iemand mij vraagt wat heb je gister gedaan of gegeten dan moet ik eerst in mijn agenda kijken welke dag het was.
Dus sorry als ik mijn paard net losgooi en ik kwam erachter dat het zondag is. Ik vond de reactie (het schreeuwen tegen mij) van mijn stalgenoot erg overdreven. Daar was ik pissig op, niet omdat ik de zondag geen bakdag niet respecteer.
Dus die 5 minuutjes dat ik het deed vond ik nou niet zo heel erg regelsovertredend
Tigra_ schreef:IndianLady schreef:Ik sta hier nou al 2 jaar en ik had ze in het begin dus ook een keer losgegooid, pas toen leerde ik dat het zondag geen bakdag was. Dat was toen 1 maand verder. Dus niet toen ik er op stal kwam staan.
Op zich heb ik er wel respect voor, maar ik werk ontzettend veel en heb serieus niet altijd in de gaten welke dag het is. Als iemand mij vraagt wat heb je gister gedaan of gegeten dan moet ik eerst in mijn agenda kijken welke dag het was.
Dus sorry als ik mijn paard net losgooi en ik kwam erachter dat het zondag is. Ik vond de reactie (het schreeuwen tegen mij) van mijn stalgenoot erg overdreven. Daar was ik pissig op, niet omdat ik de zondag geen bakdag niet respecteer.
Dus die 5 minuutjes dat ik het deed vond ik nou niet zo heel erg regelsovertredend
Je wist al voordat je hem losgooide dat het zondag was dat staat teminste in je OP.
En tja misschien reageerde ze iets te fel maar vindt het wel haar goed recht om er wat van te zeggen. Regels zijn regels en ookal vindt jij het maar 5 minuten en zou dat best kunnen is het misschien toch tijd voor een andere stalling.
idefix4 schreef:Mensen wel het hele stukje lezen? Haar struikelblok was idd of je je huid mocht laten volschelden door een medestalgenote. Uit godsdienstige overweging zou ik daarop ook zeggen: Nee. Dat had netter gekund.
XNeLLeKe schreef:Bij ons is dit dus echt niet.
Kijk respect voor het feit dat zij hun paarden niet losgooien maar dan kunnen ze jou toch eigenlijk niet verbieden om je paarden niet los te gooien of wat extra beweging te geven? Ja technisch gezien kan het allemaal maar ik vindt het een beetje te bedacht allemaal, dat hun het niet willen bepaalt niet dat jij het niet wil.. Of denk ik nu verkeerd