Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Paarden31 schreef:Hooi Joyce,
Misschien kan je die schaap bij je fjordje zetten, dan is je paard in ieder geval niet alleen!
Ik heb me paard met een geit laten staan ze werden dikke vriendjes van elkaar:D!
Sjors493 schreef:een paard is een groepsdier en geen solo dier!! mijn paardem kunnen nog geen minuut zonder elkaar. gister ging ik halverwege de wei longeren nou nog geen minuut houde hij het vol. hij ging hinniken,steigeren-bokken-enz. terwijl die dat nog nooit heeft gedaan. dus ja, als ik jou was dan zou ik zo snel mogelijk een andere pensionstalling regelen of een ander paard of pony. maar dat is mijn mening!!
loulou schreef:Sjors493 schreef:een paard is een groepsdier en geen solo dier!! mijn paardem kunnen nog geen minuut zonder elkaar. gister ging ik halverwege de wei longeren nou nog geen minuut houde hij het vol. hij ging hinniken,steigeren-bokken-enz. terwijl die dat nog nooit heeft gedaan. dus ja, als ik jou was dan zou ik zo snel mogelijk een andere pensionstalling regelen of een ander paard of pony. maar dat is mijn mening!!
om die reden is het dus fijn als je paard leert ook alleen te kunnen zijn
zou wat zijn als alle paarden dat deden, dan kon ik nooit gaan buitenrijden of op wedstrijd.