Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lien_87 schreef:IkbenEllen: Waarom zou het dan minimaal 100 euro goedkoper moeten als iemand al die verzorging van je overneemt?
koenlover schreef:eenitraM; Mijn oudste paard (pas 19 dus eigenlijk nog helemaal niet oud) kan echt niet zonder brok (of in zijn geval muesli). Hij heeft dat beetje energie echt nodig in de winter om zichzelf (zelfs met deken!) warm te houden, zelfs al krijgt hij onbeperkt hooi! Voor mij zou dat dus echt wel een eis zijn als ik mijn paard al weg zou brengen.
Amaretto27 schreef:Mijn vraag aan jullie: Stel je hebt een oud of geblesseerd paard zou je die dan in een rusthuis zetten of vind je dit zonde van je geld? Het gaat dan om volpension en ook paarden die tijdelijk op rust moeten zijn welkom. Ja, dat geld zou ik er wel voor over hebben
Wat zou je dan graag zien bij zo'n bedrijf, welke service wil je dat er geboden wordt? Dat de paarden veel buiten staan en lekker kunnen genieten. Ook dat er goed op gelet word of het paard geen afwijkend gedrag vertoond of geblesseerd is enz. En goede kwaliteit voer en goede verzorging van de stallen. Ook aangepast voer voor oude paarden, die bijvoorbeeld niet goed meer kunnen kauwen.
En voor de poll: In welke provincie zou jij deze faciliteiten willen? Friesland, Groningen, Drenthe.
edit: Wat zou je er dan maximaal voor uit willen geven, en wees dan wel reeel graag, een bedrijf moet ook enigzins winstgevend zijn
€ 200,- per maand.