Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
K_H schreef:Ja hoor, heb er ook al een gezien die een dikke wintervacht heeft en al begint te verharen. Is inderdaad wat vroeg, aangezien het nog vriestmaar deze stond wel op stal
GamblersCup schreef:Ik raad ook de furminator aan, heb er net nog eentje bij besteld voor mijn vriendin die de stal runt. Die steelt steeds de mijne![]()
Onze twee tinkers zijn ook al volop aan het verharen, mijn Fries tot mijn verbazing nog niet. Misschien zag die de volgende vriesperiode aankomen.
DubbelDun schreef:Caroline_7 schreef:Wij hebben een furminator voor onze blonde lab. Kan je die ook voor je paard gebruiken of moet ik daar een speciale voor aanschaffen? Mijn paard is ook gigantisch aan het verharen!
Ja hoor dat kan prima, je bent alleen iets langer bezig als je een groot paard hebt
Marisjuuuuuh schreef:Volgende winter een dikkere deken over doen!
Ik heb die van mij vrij vroeg een 300 grams over gegooit, en NEE ze had het er niet te warm onder.. zweette niet o.i.d
Die van mij heeft nog zo'n beetje haar zomervacht nog, natuurlijk wel ietsje dikker.. maar niet echt dat het een teddybeer is:D!
Ze haart nu dus ook amper uit!