Janine1994 schreef:Nou ik heb wel wat probleempjes gehad bij stalling 1.
ze was bang voor mannen en ze ziet er nu beter uit, rijden gaat wel slechter maar rij byna niet meer.
ze heeft gat in dr hoofd gehad misschien perongelijk door de boer met zijn hooi vork.
ze is zo ie zo op geknapt bij stal 2 en het is daar zeker een plaatje!
Maar ik ben bang dat ik de verkeerde keuzes ga maken en dat ze in sommige dingen terug valt!
Bovenstaand stukje van TS roept bij mij wel vraagtekens op of stal 1 wel zo fijn is voor dit paard ondanks veel buiten.....TS wat bedoel je precies met bovenstaand stukje? Wat waren daar de problemen? Ik heb ook ooit op een stal gestaan waar mijn paard vooral veel buiten kwam. Maar mijn paard was allesbehalve gelukkig op die stal. Slecht en weinig voer, onbetrouwbare pensionhouder, weinig tot geen afspraken mogelijk, paard ging er niet lekker zullen we maar zeggen. Er tellen dus meerdere factoren mee voor een goede stal dan alleen veel buiten....
Mijn advies, kijk naar je paard en volg je gevoel. Ik denk dat je al wel weet wat het beste is voor je paard. Succes met de beslissing.
PS: Ik zou uitkijken voor stal 3, want buitentijd voor een paard blijft heel belangrijk. In de winter de hele dag op stal is wat mij betreft geen optie.