GamblersCup schreef:Ik ben ook wel benieuwd: als je het hooi voor de stal klaarlegt, dan zie je toch de eerste avond al dat het er nog ligt?
Ik snap het verschil ook niet zo tussen 3x een paar plakken voeren en in 1x voor de hele dag neerleggen (netten, een baal of whatever). De andere eet die 3x een paar plakken toch ook gewoon mee als ze samen staan? De hoeveelheid blijft hetzelfde.
Mocht je het niet voor elkaar krijgen, begin dan met Subli Seniores Priores bijvoorbeeld. Voer je oudje 's avonds een emmer bij, dat is ruwvoer en nat, eten ze graag en ik heb er alleen maar goede resultaten mee gezien! Mijn pony van 28 die toch echt magertjes was is zelfs een tikkie aan de dikke kant geworden... dan komt je oudje in ieder geval niets tekort.
Emmertje slobber krijgt hij sowieso al elke avond

Tsja van dat hooi.. het viel inderdaad al eerder op. Maar toen werd er nog wel wat gevoerd. De helft ofzo.. nu word er gewoon geen hooi meer gevoerd. Ik wil niet steeds ruzie dus ik begin liever niet over zulke dingen. Nu ik er toch over begon is het resultaat dat ik een zeurpiet ben.
Nogmaals, hij bedoeld het niet slecht maar hij begrijpt het gewoon niet.