Met dit tropische weer manege lessen door......

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:00

Bij ons gaan de lessen niet door, maar als ze wel door zouden zijn gegaan was ik denk ik niet gegaan, pfff et wordt 37 graden Scheve mond

ghisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:03

Ik heb afgelopen dinsdag de les mee naar buiten genomen, weer een heerlijke rit gehad dwars door de wijk en langs het kanaal. Halverwege hebben we een ijsje gehaald bij de mac donald, helaas was het druk bij de mac drive dus hebben we binnen een ijsje gehaald.
Op zaterdag geef ik kinderlessen van half 4 tot half 5 en het uur erna. Net als vorige week gaan we waterspelletjes doen, rijden met een bekertje water met gaatjes in de bodem en softballen vol met water doen het altijd erg goed. Mijn laatste les is ook de laatste les van de dag en dan gaan de kinderen met pony en al onder de sproeiers. Zijn ze allemaal gelijk lekker afgekoeld. Les met dit weer is er bij ons wel maar dan pas om 9 uur. De andere lessen worden voor zovermogelijk samengevoegd en gaan naar buiten

Nadhir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:14

Ik heb afgelopen maandag gewoon les gehad, oke we deden het rustiger aan maar als je eenmaal rijdt valt het wel mee, tis meer als je gaat stappen. Na het rijden moesten we van de paarden die niet doorgingen even de voeten afspuiten en de plek waar het zadel lag en daarna nog even lekker uitstappen. Wij gaan jammer genoeg nooit op buitenrit omdat de paarden daar te druk voor zijn, en we vlakbij het spoor zitten, dus voor ons was het de buitenbak, waar het allemaal wel meeviel met dazen en vliegen etc.

Succes in ieder geval

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 12:05

Gelukkig gaan de lessen niet door!!
We vinden het ook niet eerlijk tegenover de paarden en pony's.

We hebben de DA gevraagd of het wel door kon gaan met deze hitte,hij dacht dat we allang dicht zouden zijn gegaan.
Nee dus!!

Maar gisteravond alle lessen tot maandag afgebeld!!

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 16:58

Het topic is vast al klaar, maar ik vind het OK dan! van je dat je de lessen hebt afgezegd! En waarschijnlijk spreek ik nu ook namens je ponies/paarden

Primula

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 18:23

Hoi!

Bij ons worden de lessen verschoven bij zo'n temperaturen; zo begonnen de lessen vandaag al om 7 uur 's morgens i.p.v. om 9 uur Haha! . Niet iedereen kon erom lachen om zo vroeg op te staan, maar de pony's hebben echt heerlijk kunnen rijden *LOL* Cool

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:13

Bij ons gingen de lessen wel gewoon door, alleen het was meestal een half uurtje rustig rijden en daarna lekker het park in. Nu zijn alle pony's en paarden alleen 2 weken op ponykamp dus zijn er geen lessen.

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 22:36

bij mijn vorige manege hadden ze met deze hitte, iets minder. een keer twee pony's lopen en dan elkaar les geven, gewoon in stap. We zijn ook wel eens de waterbak in geweest dat is ook wel leuk. maar ik vind het ook goed dat de lessen iet door zijn gegaan. Bij ons gaat de les morgen ook niet door op de club.

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 23:14

Bij ons gaan de manegelessen ook gewoon door. Maar ze gaan dan tussendoor wel meer stappen, of naar buiten. En meestal stoppen ze eerder.

Mijn lessen gaan ook gewoon door. Gelukkig heb ik pas om 9 uur s'avonds les. Maar doordat er bijna niemand op kwam dagen had ik al om half 8 les. we hebben op 1 avond normaal 5 lessen van 3 kwartier met in elke les ongeveer 4 mensen. Gisteravond waren er in totaal maar 4! Er was eerst een priveles (mazzelaar!) en daarna had ik met nog 2 andere les.

Onze instructrieze pikt er telkens iemand uit om te helpen en de rest moet dan voor zichzelf rijden met de opdracht die diegene heeft gekregen. Nu mogen we dan ook gaan stappen als we dat willen en we slaan de galop over. Toch heb ik best hard getraind....resultaat: alleen een beetje zweet op de hals. Toen ik hem terug bracht naar de wei (5 minuutjes lopen) ben ik 2 keer meegesleurd omdat hij 'schrok' van een scooter. Terwijl hij normaal hartstikke mak is Verward Hij had nog energie genoeg!