Waarom breekt ze steeds uit...?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Jaydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 23:11

In ieder geval moet er echt stroom op idd !
Hij heeft het nu door, dus zal het blijven doen...

En misschien toch iets van gezelschap erbij, of gewoon zijn hooi in de wei geven ipv op stal ?

Succes ! 8-)

Gentlegiant

Re: Waarom breekt ze steeds uit...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 23:14

Duur hoeft het niet te zijn

Ik ken iemand die heeft vangrails gratifps opgehaalt bij rws

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 19:09

aha probleem gevonden :D We zijn heel de wei nagegaan en hebben ergens een plaats ontdekt waar onze 'buurman' zijn draad aan een houten paal had gebonden en niet aan een isolator. Gevolg: ik mijn stroom voor een groot deel kwijt ;) Ik kreeg maar 20% van de stroom meer en nu zit er de volle 100% op, rara ze is er niet meer doorgegaan :D

Even als extra: mijn paard krijgt steeds hooi in een hooruif buiten en in een hooinet met kleine mazen (rechthoekig model) in de stal, dus ze kan telkens kiezen waar ze eet, mentaal zijn ze hier dus echter wel een tijdje mee zoet, maar zoals iemand al zei: waarom hooi eten als er aan de andere kant smakelijker gras staat ;)

Candylight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:16

Fijn dat je in iedergeval hebt gevonden wat de oorzaak was, weer een raadsel minder haha! Je hebt iedergeval een erg slim paard, alleen ik denk dat ze nu wel oppast aangezien er nu weer 100% op de lijn staat, haha.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:30

Gras is groener aan de overkant?

Mijn vorige paard sprong over 2 hekken en 3 wildroosters om vervolgens in centrum nog 15 minuten naar
stal te draven/galloperen over het beton. Waarom? Omdat het etenstijd was op stal en het weiland hem niet boeide
(vermoed ik want 17:00 kwam hij op stal aanwaaien en dat is etenstijd.)

Heb mn paard daarna niet meer in de wei durven zetten.. hartstikke gevaarlijk natuurlijk loslopend paard door een
woonwijk met kids/auto's etc.

:+ Die mensen zullen ook wel raar hebben opgekeken, komt een paard langs.. zonder hoofdstel.. zonder halster..
zonder gillend meisje erachteraan.. :o

OT: Fijn dat je het probleem gevonden hebt!