Vroeger stond mijn pony ook ergens 24/7 op een landje, maar wel met een schuilstal Mét deur

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
stef schreef:Ik heb er gister ook aan zitten denken: Daar gaan alle naturals die hoog van de toren blazen dat een stal onzin is (xcuse me voor het hokjes plaatsen, wie de schoen past.....)
Vroeger stond mijn pony ook ergens 24/7 op een landje, maar wel met een schuilstal Mét deur
stef schreef:Ik heb er gister ook aan zitten denken: Daar gaan alle naturals die hoog van de toren blazen dat een stal onzin is (xcuse me voor het hokjes plaatsen, wie de schoen past.....)
Twiggy2008 schreef:stef schreef:Ik heb er gister ook aan zitten denken: Daar gaan alle naturals die hoog van de toren blazen dat een stal onzin is (xcuse me voor het hokjes plaatsen, wie de schoen past.....)
Dus ik vind je opmerking nogal laag, want ik denk dat de meeste naturals het beste voor hun paard willen (net als ieder ander, lijkt mij). OOK in geval van dit soort rampen.![]()
stef schreef:Twiggy2008 schreef:
Dus ik vind je opmerking nogal laag, want ik denk dat de meeste naturals het beste voor hun paard willen (net als ieder ander, lijkt mij). OOK in geval van dit soort rampen.
Ach, het eerste geval van "ik laat mijn paarden maar buiten want ik kan nergens heen" is al bekend op bokt, dus wat is laag?
stef schreef:Twiggy2008 schreef:Dus ik vind je opmerking nogal laag, want ik denk dat de meeste naturals het beste voor hun paard willen (net als ieder ander, lijkt mij). OOK in geval van dit soort rampen.
Ach, het eerste geval van "ik laat mijn paarden maar buiten want ik kan nergens heen" is al bekend op bokt, dus wat is laag?
stef schreef:Complete kuddes naar binnen moeten... ik weet niet wat je onder een complete kudde verstaat maar goh, als dat niet kan, heb je misschien paarden teveel?