Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rommulus schreef:dan raad ik je ten zeerste aan het eerste deel eens uit te zoeken
santie heeft jou da het ook onderlegd waarom ??
en heeft ie ook aan gegeven dat een paard het zonder bijkomende problemen kan voeren ??
zetmeel lijkt mij niet goed voor paarden namelijk
zep_bink schreef:hang een bordje op. en spreek haar is goed aan. wil ze dan niet luisteren .. zou ik de politie in schakelen.. ik weet niet of ze er wat aan doen maar het valt altijd te proberen,
Marion71 schreef:zep_bink schreef:hang een bordje op. en spreek haar is goed aan. wil ze dan niet luisteren .. zou ik de politie in schakelen.. ik weet niet of ze er wat aan doen maar het valt altijd te proberen,
Haha, da's een beetje lastig. De 'dader' is de grond-/staleigenaar. Een andere plek zoeken lijkt me een betere oplossing.
Maar nogmaals, macaroni is niet slecht, gevaarlijk, etc. Het wordt vaak door rusthuizen aan oude, vermagerde paarden gevoerd. Het is alleen je reinste flauwekul om het aan een gezond paard te geven. Wordt 'ie alleen maar dik van.
fuego3 schreef:ik ben zo bang dat het zou gaan plakken in de darmen en koliek zou veroorzaken.
liekevb schreef:precies,
en aangezien ik voor de rest helemaal tevreden ben.....