Rijbaan bodem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marjan321

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:44

Beste Shabbay, ja ik snap dat het voor particulieren met èèn of twee paarden een hele investering blijft. Op onze site staan veel tips en adviezen rondom de aanleg van eb- en vloedbodems en er zijn ook enkele mede-bokkers die zelf een bodem hebben aangelegd en je vast kunnen helpen om zelf tegen relatief lage kosten een goede bodem aan te leggen!

Chaos, met een betonnen afscheiding bedoelen we de betonnen rand zoals hier te zien is: Afbeelding

Verder kunnen we uiteraard een bodem met geopat leveren, maar wij hebben de afgelopen jaren gemerkt dat ong. 80% van onze klanten kiest voor een eb- en vloed zandbodem. De extra kosten wegen in veel gevallen niet helemaal op tegen het extra gebruiksgemak. Wel moet ik daarbij zeggen dat er bij maneges waar veel gesprongen wordt, uiteindelijk toch vaak gekozen wordt voor een toevoeging van polyvlokken/geopat wegens de extra veerkracht.

Chaos

Re: Rijbaan bodem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 19:38

Ooh, die betonnen rand. Okee, die foto is trouwens wel apart. Wat ligt er om de baan heen?
Een galopstrook? :+

davy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 10:35

Chaos schreef:
Ooh, die betonnen rand. Okee, die foto is trouwens wel apart. Wat ligt er om de baan heen?
Een galopstrook? :+

Ik veronderstel dat daar gras werd ingezaaid.

lacoos123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:21

Wat super goed rijd is de eb en vloed bodem van www.bm-x.nl