Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Zamu schreef:De rest moet er af omdat het koort (soort touw) is en ik daar alleen maar slechte verhalen over hoor. Gezien we ongeveer 650 meter moeten overbruggen met zo min mogelijk budget doen lijkt dit voor zowel de paarden als de portemonnee een goede keus. (betere ideeën zijn nog welkom we beginnen in februari)
Zamu schreef:@Delphi2,
Het is idd wel 5 euro goedkoper met het merk "excellent" (ook online) is er iemand bekent met beide of 1 van de 2 merken?
Bedankt voor de tip!
anneliesdj schreef:Zamu schreef:De rest moet er af omdat het koort (soort touw) is en ik daar alleen maar slechte verhalen over hoor. Gezien we ongeveer 650 meter moeten overbruggen met zo min mogelijk budget doen lijkt dit voor zowel de paarden als de portemonnee een goede keus. (betere ideeën zijn nog welkom we beginnen in februari)
Als je het met zo min mogelijk budget moet doen zou ik niet zomaar dat koord eraf halen, wat voor verhalen hoor je daarover?
En wat voor koord is het precies? Ik heb ervaring met zowel dik als dun polyester koord en geen van beide echt slechte ervaringen mee, de dunne is alleen wel slecht(er) zichtbaar dus dat zou ik alleen gebruiken icm breed lint.
loulou schreef:van breed lint krijgen ze over het algemeen een soort van brandwonden en wordt de huid eraf geschuurd, maar het snijd niet de huid in.
anneliesdj schreef:Als het om isolatoren gaat zou ik zeker niet van die lintisolatoren nemen die zo'n clipje hebben wat dichtgeklikt moet worden, ik heb met meerdere soorten ervaring en vind het echt vreselijk ondingen, ook die van Gallagher.
Ik zoek even een plaatje van wat ik bedoel.
Edit; deze echt niet doen, vreselijk in gebruik en gaan in no-time stuk.
En heb ook een andere gebruikt waarbij boven en onder schroefjes waren, lijkt op deze maar was een ander merk geloof ik, was ook niet praktisch in gebruik.
DubbelDun schreef:Breed lint zal minder snijden en heeft een lage breukgrens.