Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Isabonny schreef:Slap gaas? Het is betonijzer! Dat buig je niet met je blote handen.
De maasweidte gaan we nog eens onder de loep nemen.
paars schreef:Isabonny schreef:Slap gaas? Het is betonijzer! Dat buig je niet met je blote handen.
De maasweidte gaan we nog eens onder de loep nemen.
Een paard is echter loeisterk, die kan zelfs het ijzer van een box verbuigen. Die draait zijn hoefje () echt niet om voor draadstaal. Verstandig dat je er nog eens naar kijkt, het is natuurlijk jammer om het weer te moeten veranderen nu alles al af is, maar laten we hopen dat je er dan tenminste nooit spijt van hoeft te hebben dat je het hebt laten zitten. Nogmaals; het is een superhandig ontwerp!!
DubbelDun schreef:die van mij slaat niet zoo hoog umm ik denk op een 1.20/30 of zoo@utleta : hoe hoog zou wel veilig zijn denk je... ik heb een hengst gekend die presteerde het om met de voorbenen over de zijwand te gaan hangen (op 2,20 dus).
Hoger is onnatuurlijk en geen oplossing vwb veiligheid, kleinere mazen wel.
polly2 schreef:@TS: Als je geen oplossing kunt vinden met kleinere afmetingen kun je ook dubbel betongaas er tegenaan doen, waarbij je het zo dubbel doet dat het ene vak op de helft van het andere vak zit. Dan verklein je het zo. Begrijp je wat ik bedoel? Beetje lastig uitleggen.