Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Chann_ schreef:ze gaan s'avonds altijd op stal. nu dus ook. alleen met een extra plukje hooi en ietsje hardere radio.
ze zijn sowiezo niet bang. als er een knal is gaat het echt zo: BAM-?huh?- hoofd omhoog-KAN JE DAT ETEN?-nee- verder eten. haha ofzoiets.
astridklomp schreef:Zo heb ik een horror-nieuwjaars-vuurwerk-waar gebeurd-verhaal:
Een kennis van mij had zijn paard in de wei lopen op nieuwjaarsavond zoals elk jaar. Deze wei met stallen huurt hij samen met een kennis die een fries heeft. De fries stond samen met zijn paard in de wei. Naast de wei staat een huis waar ze normaal geen vuurwerk afsteken, echter deze nieuwjaarsnacht werd er wel vuurwerk afgestoken. Ook was het erg mistig die nacht. De volgende ochtend vond die kennis van mij de fries en zijn paard dood in de wei, samen liggend tegenover elkaar. Er was helemaal niets te zien aan de paarden, geen wonden, breuken, niks. Er is autopsie gedaan op de fries om te ontrafelen wat er precies gebeurt was. Daar kwam uit dat ze waarschijnlijk in de mist en door het vuurwerk in paniek in volle galop met de hoofden tegen elkaar aan zijn aan geklapt. Dus het ene paard kwam van links, de ander van rechts en zijn full speed tegen elkaar aan gelopen. Ze waren waarschijnlijk op slag dood.....