Is strooisel in een schuilstal nodig?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Re: Is strooisel in een schuilstal nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 22:26

speeltuintegels? hmmm, ideetje om eens te kijken of ik daar aan kan raken
ik zou ook graag rubberen matten oid leggen (en dan eerst met koeien of varkensroosters eronder, en daarop bij voorkeur vochtdoorlatende matten, als ze nattigheid binnen lopen kan dat dan een beetje wegzakken.)
maar ik wil ook niet teveel geld uit geven, daar we aan het kijken zijn om te huren, en wss volgende zomer bouwgrond met een stukje weide gaan kopen, dan is het natuurlijk de bedoeling om ze naar mijn eigen land te verhuizen...

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:31

Duhelo schreef:
speeltuintegels? hmmm, ideetje om eens te kijken of ik daar aan kan raken
ik zou ook graag rubberen matten oid leggen (en dan eerst met koeien of varkensroosters eronder, en daarop bij voorkeur vochtdoorlatende matten, als ze nattigheid binnen lopen kan dat dan een beetje wegzakken.)
maar ik wil ook niet teveel geld uit geven, daar we aan het kijken zijn om te huren, en wss volgende zomer bouwgrond met een stukje weide gaan kopen, dan is het natuurlijk de bedoeling om ze naar mijn eigen land te verhuizen...

Alles wat je mee kan nemen (zoals losse rubber matten) kun je daar gewoon weer gebruiken.
MP in de gaten houden, die dingen worden nog wel eens aangeboden voor weinig.

LBLGypsyCobs

Re: Is strooisel in een schuilstal nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:45

Bij de gemeente in de gaten houden of ze ergens een speeltuin opnieuw gaan tegelen, zo ben ik ook aan die tegels gekomen.
Heb ruim 9m³ voor € 25.- kunnen kopen.