Diditje schreef:Hoi allemaal
Ik heb een vraag.
Ik had 3 weken geleden mijn pony verkocht aan iemand, maar door prive redenen is ze weer terug gekomen.
Toen ze nog bij ons was stond ze altijd op de wei met haar moeder, behalve 's nachts.
Nu met pony weer terug is wil me tante niet meer hebben dat ze op de wei komt, ik weet nieteens de reden, maar ze wil het niet hebben.
Dus nu staat mijn pony gwn in de stal.
Nou was mijn vraag of dat kwaad kan, want ik ben zelf zwanger(32wkn) dus ik kan ook nietmeer met haar gaan wandelen want ze duwt me omver en het is gewoon ook te glad.
Krijgt ze nu teveel energie? want ze krijgt nu ook geen brok voeding omdat ik anders bang ben dat ze teveel energie krijgt, ze kan zich wel gewoon goed bewegen in de stal, ze pas er zelf ongeveer 3-4x in.
Groetjes Dionne
Ik snap echt niet dat je die pony aan diandra heb verkocht

ik heb die vorige pony met pijn en moeite van der gekocht, :"system" omdat ze super slecht voor der zorgde..stond alleen maar in de stront,ze kwam nooit etc etc...bah dat soort mensen:(
verkoop pinkster alsje blieft aan iemand die er verstand van heeft want bij diandra was die inderdaad onhandelbaar,rende door het schrikdraad etc..misschien dat ze daarom niet meer bij je tante mag staan?
Als je der namelijk verkoopt aan iemand die er wel weer een goedkoop beesie in ziet,staat ze volgende week weer op Mp...