rockwitch schreef:Hahaha tja uiteindelijk maakt het me geen moer uit wat mensen doen, zo lang hun paard maar een paardwaardig bestaan hebben.
Die van mij, tja die heeft geen setjes, heb ooit eens witte peesbeschermers gekocht (zwart paard, vond het wel lekker afsteken) maar alleen om te springen, dat kan hij dus niet, dus peesbeschermers liggen in de kast.
Heb wel een paar leuke dekjes, maar das meer omdat ik dan denk oeh geel staat vet op zwart. Halsters vind ik wel heel erg leuk om die in verschillende kleuren te hebben, maar inmiddels ben ik gestopt met kopen, want zeker in de winter staat ie lekker in de bagger en dan zie je toch niet meer welke kleur het halster ooit had.
Ik ben ook zo iemand die liever heeft dat mijn paard 3 uur buiten kan spelen als dat hij een uurtje gereden wordt. Hoe meer hij buiten lekker paard kan zijn hoe beter, dan rij ik maar niet.
Helemaal mee eens, ik voel me juist oh zo schuldig als ik me paardje uit de groep trek omdat ze perse moet rijden.., ze krijgt alle drie der V-tjes en af en toe eens lekker tutten en rijden omdat ik dat zo leuk vind.
maar soms kan je hier best vaak hele verkeerde reacties op krijgen hoor