Iemand ervaring met Dreamstables ? Trailercursus

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lientie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 14:43

Zonde dat ja haar gaat verkopen. Mijn paard durfde ook de trailer niet in en na veel geduld en oefenen gaat ze nu al steeds beter. Ik ga binnenkort zelfs oefenen om het helemaal alleen te doen zonder hulp.

Ik zou het gewoon nog eens een poosje proberen. En als je wel naar zoiets als dreamstables gaat, sta er dan op dat je paard met jouw eigen trailer wordt getraind. Dit heeft voor mijn paard heel erg geholpen. Een eigen trailer en zorgen dat het een plekje is waar ze goede herinneringen aan over houdt. Dus geef haar wat te eten en hang altijd hooi voorin.

Zabbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 16:11

het is niet zo dat ik dit zomaar ineens besloten heb, het speelt namelijk al 2 jaar, en ik heb al heel veel geduld gehad, maar ik kan het niet meer opbrengen, ik heb echt te weinig plezier van mijn paardje op deze manier.
Ik heb er lang over nagedacht voordat ik dit besloten heb. Iedereen om me heen riep een jaar geleden al dat ik haar weg moest doen. Dat heb ik toen niet gedaan omdat ik alles wilde proberen. Maar het houdt op een gegeven moment echt op. De jongen die haar wil kopen wil ook op met Natural Horsemanship aan de gang om haar in de trailer te krijgen. Ik heb er vrede mee, en ik weet zeker dat ze bij hem goed terecht komt. Al moet hij nog even toestemming van zijn ouders krijgen...

Mocht ik geen geschikte koper vinden voor haar, dan ga ik misschien zelf nog wel met haar door, maar dat zie ik dan wel... ik denk dat ze dan wel naar dreamstables gaat.

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:17

Succes in ieder geval!

pruyssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 18:00

Pyra,

Jij bent bij ons op stal www.DREAMSTABLES.nl geweest om te kijken naar het trailerladen om te zien of het iets was voor jouw paard. Ik vind het vervelend om te horen dat jij het paard toch "moet" verkopen. Ik heb toen ook al gezegd. "Bevalt al het andere aan je paard behalve het laden laat ons dan helpen."
Gezien alle voorgaande berichten heb je wel begrepen wat wij doen. Het is echt paardvriendelijk, je mag altijd onaangekondigd komen kijken. Daarnaast krijg je ook nog van ons les als je het paard zelf komt ophalen. Hiermee zorgen wij ervoor dat jij precies weet hoe je het moet aanpakken. Je krijgt ook nog een videoband en een trainingsschema mee om verder te oefenen tussen zodoende dat zowel jij als het paard in vertrouwen de trailer in gaan.

Voor iedereen die dit forum volgt. Denk niet te licht over paarden met trailerlaad problemen. Als je niet ervaren bent dan kan je meer verpesten dan goed doen. Wij hebben als stal al meer dan 1000 paarden op deze wijze trailer mak gemaakt. Het is een eigen aanpak die wij al jaren in praktijk brengen en waar wij alle vertrouwen in hebben.

Pyre zou jij mij toch nog een keer kunnen bellen om te kijken of ik niet iets kan regelen voor jou en je paard. Ik zou het namelijk jammer vinden dat jij je paard alleen maar "moet" verkopen omdat hij niet in de trailer gaat. Mocht jij mijn nummer niet meer hebben kijk dan even op onze site www.DREAMSTABLES.nl

Voor iedereen met hetzelfde probleem aarzel niet en kom als eerste naar ons toe dat kan je veel narigheid, geld en tijd besparen.