Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Somebitch schreef:Jij zit toch ook niet 24/7 in een ruimte zo groot als de wc..
Somebitch schreef:Sorry hoor. Dit topic gaat niet over wel of niet 24/7 buiten maar over 1 uur buiten. Dat is wel even wat anders. Jullie gaan dus BEHOORLIJK off-topic.
1 uur? Zeg nu zelf. Dat IS gewoon TE weinig.
Valliej15 schreef:Somebitch schreef:Sorry hoor. Dit topic gaat niet over wel of niet 24/7 buiten maar over 1 uur buiten. Dat is wel even wat anders. Jullie gaan dus BEHOORLIJK off-topic.
1 uur? Zeg nu zelf. Dat IS gewoon TE weinig.
Ik vind zelf ook dat 1 uur te weinig is en zou mijn paard een uur of 8 in het weiland laten.
verder ben ik het niet met u eens , dit topic gaat over paarden die de weide in gaan en hoelang en wat de meningen hierover zijn
Valliej15 schreef:sorry hoor maar dat is echt zielg tenzij je paard in een loopbox heb staan die van mij staat de hele tijd buiten of je moet hem zeker 3 uur rijden ik vind dat een paard zeker 4 urr buiten moet lopen en dan zeker 1,5 gereden moet worden en dan ook nog effe een rondje stapmolen moet of je moet het paard zeker 6 uur buiten zetten als je maar een uurtje rijd mijn menigAls ik mijn paard naar buiten laat vindt ik een uurtje per dag genoeg
Rana25 schreef:Ik ben het helemaal met ioontje eens. En dat iedereen tegenwoordig zijn paard in groepsverband buiten hebben omdat dit natuurlijker zou zijn?
Nergens in de natuur komt het voor dat ' vreemde paarden' samen in een groep lopen. Dat zijn altijd merries met merrieveulens, heel zo'n groep is een grote famillie.
Tegenwoordig worden veulens met 5-6 maanden bij de moeder weggehaald, probeert iedereen de paarden in groepsverband buiten te zetten en dan roepen ze nog dat dit paardvriendelijk is ook.
Tuurlijk kunnen sommige paarden heel goed samenlopen, en hebben paarden inderdaad een maatje nodig, maar gewoon alle paarden bij elkaar gooien en dan maar hopen dat het goed gaat, ik snap niet hoe dat dan paardvriendelijk kan zijn.