Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Zidore schreef:sammyoo, ik denk dat jij echt de allermooiste stallen van heel bokt hebt... wat een systeem; WOW in 1 woord. ik vind je paardjes ook leuk (off topic, maar ok) werkt dat met dat rubber vroeg ik me nou af. het ziet er op de foto supernetjes uit, maar werkt het echt in de praktijk? en wat voor rubber ligt er dan op de bodem?? (waar komen de ligmatrassen vandaan?)
Zidore schreef:ik vind het wel interessant hoor sammyoo, was net op de site van hitactief en daar zag ik nog meer interessante dingen. denk wel dat je je blauw betaald, maar ja dan heb je ook wel iets goeds.
leuk om die flappenwand te zien, hoe kun je die dan dichtschuiven? zit die op een rails ofzo??
grote tent hoor mirka, jammer dat je geen stal mag bouwen, maar dan is dit natuurlijk een prima oplossing. hoe doe je die achterkant dicht? heb je daar een speciaal zeil voor of is dat gewoon van dat zelfde spul? en ik zie dat de rand best hoog is, sneeuwt of regent het daar niet onderdoor??
blue_kim schreef:marjolein08, waar heb jij die flappenrails vandaan en wat koste die ongeveer? lijkt me namelijk een erg handig systeem.
Zidore schreef:ook super, ziet er goed uit
is dat van dat onkruid/worteldoek? dat is toch niet waterdicht? of wat is de gedachte er achter.
grappig dat je maarliefst 3 verschillende dakbedekkingen hebt, gaan ze er graag in?
risky schreef:Zidore schreef:ook super, ziet er goed uit
is dat van dat onkruid/worteldoek? dat is toch niet waterdicht? of wat is de gedachte er achter.
grappig dat je maarliefst 3 verschillende dakbedekkingen hebt, gaan ze er graag in?
Het is inderdaad worteldoek, het is niet waterdicht maar toch komt de regen er niet doorheen omdat het vertikaal gespannen is en de paardjes kunnen er heerlijk droog en uit de wind staan.
In het begin vonden ze het wel eng omdat het doek natuurlijk wel wapperd in de wind maar als je hun eten erin legt dan is de maag toch degene die overwint, nog een extra voordeel is dat ze niet meer bang zijn van wapperende doeken/zeilen ed op straat.
Het dak is in fases gemaakt, de pannen zaten er al toen ik daar kwam, vorig jaar heb ik het afdak wat verlengt met de zwarte golfplaten zodat ze wat meer plaats hadden om droog te staan en nu de transparante platen erbij zodat er toch nog wat licht binnen komt en de wand voor het helemaal beschut en warmer kunnen staan.