Waterkippie"]
op zich maakt het niet uit met hoeveel mensen je komt als je dat van te voren maar even laat weten..
[/quote]
Dat ligt er ook maar aan. Voor een handelaar maakt het echt niet uit van te voren hoeveel mensen er komen. Vaak rijden de mensen die bij handelaren kijken ook gewoon wat rond in de buurt om zoveel mogelijk paarden te bekijken.
Wanneer je een paard bij een particulier gaat bekijken ligt dat natuulijk anders. Je hebt dan ook vaak maar 1 paard om te bekijken.
[quote="Sjuimpje schreef:Ik kom altijd met zo weinig mogelijk mensen, vaak maar met zijn 2-en.
Het ligt er ook een beetje aan waarvoor ik het dier koop, is het een fokdier, een dier waar ik zelf de sport mee in wil, een handelspaardje, een jong dier etc.
Voor handelspaarden ga ik vaak alleen kijken, als ze al gekeurd zijn en al neem ik gelijk de trailer mee en als ze me aanstaan kan ik ze inladen en meenemen.
Het is een ander verhaal of je een paard koopt voor de verkoop of andere doeleinden. Of een eigen paard waar je de rest van zijn leven (bij wijze van) mee wilt gaan rijden. Dan wil je toch graag een fijn en goed paard kopen.
Kort gezegd wie je meeneemt:
* jezelf
* iemand met geld (al dan niet jezelf)
* iemand met (meer) kennis van paarden dan jij zelf
* de video camera