Maar bij mij gaat het welzijn van het paard voor. 'k Heb een jong paard en dan is het fijn als ze in een groep opgroeien met vriendinnetjes waar ze goed mee om kan gaan!
Bij de huidige locatie heb ik het erg naar me zin en het contact onderling met de pensionklanten is toch ook wel belangrijk hoor!

Waar ik sta:
Dagelijks toezicht, vind ik belangrijk! Bijv. met koliek!
Wij hebben diverse stallen zowel buiten als binnen maar die van mij staat in een binnenstal met luik van 3x3 die goed geventileerd is.
Binnenbak 20x40
Buitenbak 20x40
Een dagdeel komen ze buiten in de winter en in de zomer de hele dag weidegang. Dit wordt allemaal gedaan.
Ruwvoer en brok 3x op een dag. Wordt ook allemaal gedaan.
Uitmesten word 1x in de week gedaan. en dagelijks opstrooien (behalve op zondag dan mag je het zelf doen)
Stapmolen en Spuitplaats
Wij hebben een kantine met zadelkasten een keukentje en een toilet.
Geen direct bos maar met trailer is het binnen 20 minuten te doen.
Wel kan je een blokje om door de buitengebieden en langs het kanaal.
Instructie aanwezig, vind ik ook wel en plus punt en je mag ook altijd eigen instructie mee nemen.
Ontworming doen hun met alle paarden tegelijk.
Hoefsmid houden ze ook voor je bij als je dat wil. Eigen hoefsmid mag ook.
Het enige nadeel is dat je er op zaterdag en zondag niet na 6 uur mag komen ivm rust en weekend van zowel de eigenaren op stal als de paarden. Aan de ene kant wel goed natuurlijk, maar andere kant ik werk meestal op zaterdag en dan kan ik er 's avonds niet meer heen.
Voor dit alles betaal je per maand €280,00 voor een paard. Excl. Hoefsmid, ontworming, lessen en inenting.