Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Chaos schreef:Onze dragende merries staan altijd zonder stroom. Ze doen het maar een 1x. En de jouwe ws. een paar keer, maar er zijn er weinig die écht door stroom gaan.
MAARRRR. Het is wintertijd, joepieeee. Dikke dekens houden het dus wel behoorlijk tegen.
Succes! Ik zou hem kluisteren!
VivaLaVida schreef:mijn toenmalige hengst kon heel goe klimmen.... Tot ik hem een x in de bak had gezet, en het was zo stil.... Ging ik kijken, stond hij daar met zijn voorbenen over het hek (voorhoeven in de wei dus) en achterbenen nog in debak, met zijn buik op het hekheeft me heel veel moeite gekregen om hem eraf te krijgen, was nog alleen ook
ook in de trailer heeft hij over voorstamg gehangen met zijn hoofd ondersteboven voor in de trailer vanwege ruimtegebrek haha... Ik stond daar zowat te janken toen ze alles moesten losschroeven en het paard zat gewoon met zn kop ondersteboven hooi te eten wat op de grond lag in de trailer
die was echnie wijs!!
Ennuh mijn toen 9mnd drachtige hafje van 1.50 wilde over het hek springen, en was ff vergeten dat ze een dikke pens had.... Gevolg: blijveb hangen met je buik en over de kop slaan... Grrrr....
Springen onder t zadel is ze neit zo goed in maar los vanuit stilstandd over 1.50..
Quandro schreef:
Een foto uit de oude doos, Mevrouw haar Glory jaren.
Dit was geloof ik de M , maar ze kon nog hoger als dit.