Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Musicfan12 schreef:@FitzChivalry: en dat wil je nu aan mij verkopen??![]()
flauw grapje.. maar dat zijn dus voor mij veel te grote hoeveelheden.. Iemand die 2 grote balen (rond of rechthoekig maakt niet uit) zou kunnen komen brengen voor een redelijk prijs is helemaal goed.. maargoed.. ben bang dat dat niet gaat lukken..
robert45 schreef:Musicfan12 schreef:@FitzChivalry: en dat wil je nu aan mij verkopen??![]()
flauw grapje.. maar dat zijn dus voor mij veel te grote hoeveelheden.. Iemand die 2 grote balen (rond of rechthoekig maakt niet uit) zou kunnen komen brengen voor een redelijk prijs is helemaal goed.. maargoed.. ben bang dat dat niet gaat lukken..
waarom ga je niet langs een paar maneges of veehouderijen?
Donja schreef:Voor een grote baal voordroog (geen kuil, maar ook net geen hooi) van ca 800 kilo betaal ik 35 euro
madamX schreef:Ik zie prijzen voorbij komen van 3,50 of minder voor een baaltje hooi: is het dan echt een partij van afgelopen jaar of is het ouder (oogst 2009)?
Het is me wel bekend dat er een aantal zijn die oud tot zeer oud hooi voor 'weinig' te koop aanbieden omdat ze weten dat goed, nieuw hooi erg schaars is....
Kijk maar bij nieuwsberichten in de vakbladen; overal staat dat er een tekort is aan GOED hooi, vandaar dat er momenteel prijzen gerekend worden van 4 tot zelfs 8 euro voor een baaltje hooi van het seizoen 2010.
Alles wat goedkoper is, betwijfel ik of het echt van 2010 is; het was immers een zeer kort seizoen..... En als men een partij treft welke goedkoop wordt aangeboden, dan ben ik zeer benieuwd naar de kwaliteit...