Er zijn al legio staltopics geweest over zoektochten voor stallen hier in de regio en die hebben tot nu toe nog niets opgeleverd wat intressant was.
Anders zal ik gewoon verder moeten gaan reizen, maar ik wil ook niet over een nacht weer beslissen te gaan verhuizen.
Het is ook een hele onderneming, ook voor je paard, alles is niet bepaald stressloos zoals een ieder wel begrijpt, dus zal ik toch echt eerst iets beters moeten hebben voordat ik halsoverkop vertrek en wellicht weer in een zooi beland........ik ben nu toch al 3x tegen de lamp gelopen.......
@Percy, nee de man kijkt heus heel goed naar je dier, en belt direct als er een vermoeden van ziekheid is.
De stal staat ook niet blank, er loopt gewoon water in waardoor het vochtig word maar het is niet zo dat er 10 cm water in staat constant.
Ik kan mijn haflinger niet opsluiten, dan word hij doodongelukkig, dus dat is ABSOLUUT geen optie, hij heeft voorheen altijd buiten gelopen omdat hij in een stal compleet flipte en ongelukkig werd, dus nee ik verhuis niet zomaar even naar een andere stal waar hij maar 3 uurtjes buiten komt.
Verder heb je absoluut gelijk, ik meende ook echt DE STAL gevonden te hebben waar het goed geregeld was, helaas is dit een flinke drempel.
Ik hoop gewoon at ik hem straks tref en hij zegt neem die andere stal maar direct als hij vrijkomt!
@Sientje, ja ik ben echt een beetje bedonderd......helaas betreft het hier zo'n grote stal, echt een merrie/veueln stal en als ik die helemaal vol moet gaan leggen met tegels........mijn man gaat voorleggen om eventueel een stuk weg te frezenzodat er een afvoer word gecreeerd waar het water weg kan lopen, dit is mits er geen passende oplossing komt