Paddock veels te slijkerig, help!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

adoratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 14:28

heb helaas geen foto of site van deze 'bolletjes', ik weet wel dat ze er een 2-tal jaar terug erg veel reclame over maakten in België..
Heb er toen nog aan gedacht het zelf aan te schaffen..

Dit spul is igg niet echt chemisch, of op zen minst, het geeft geen rare stoffen af in de bodem of dergelijke!!
Het is een soort van duurzaam bioplastic, die gewoon het vocht opzuigt bij nat weer, en dit weer loslaat bij droogte..
Zoals ik al zei, heb ik het in werking gezien in Duitsland in een rijbak, wauw! wat lag die er prachtig bij in de herfst en winter!
Het werkt trouwens ook tegen het volledig vast/aanvriezen van de bovenlaag in de bak..

Ook ben ik het al tegengekomen bij een boer, die het onder zijn grond had gemengd op het stuk waar hij altijd over moest met de machinerie en de trekkers, maar dat hij niet bewerkte.. ook puur om de modder en zo het wegzakken van machines te voorkomen..
Alleen kom ik die mensen wrs nooit meer tegen, en het is wat ver af om zomaar heen te rijden.. dus kan het ook niet vragen!
Dat is wel balen!
Maar als het idd meer als buitenverblijf bedoeld is, weet ik ook niet wat de gevolgen zijn moest je paard het toevallig binnen krijgen..