Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
LilianR schreef:tanya89 schreef:@ TS Stokbrood is toch ook brood
Brood is brood zou je misschien denken ja, maar de mijne eet dus echt geen (gedroogde) croissants!
silverbrumby schreef:Ja hoor, net als gewoon brood. Maar je moet het wel eerst laten drogen om kans op verstopping te voorkomen.
bijdehandje1 schreef:Brood is geen paardenvoer, het is niet eens goed voor een paard.
Wanneer je zelf pure mayonaise lekker vindt ga je dat ook niet dagelijks eten?
Ik weet er nog wel een paar, vinden ze Breezers lekker, of vinden ze Milka chocolade lekker?
Een paard gedijt uitstekend bij gras, hooi, goeie voorgedroogde kuil en wat brok of muesli.
Ik begrijp niet, dat er op het grootste paardenforum van Europa vragen rijzen of ze stokbrood lusten.
Wie weet volgende week een topic, wat het paard als beleg wil op het stokbrood? Pesto, brushetta of oude kaas?
Waarom zou je een paard brood geven.
seikert schreef:silverbrumby schreef:Ja hoor, net als gewoon brood. Maar je moet het wel eerst laten drogen om kans op verstopping te voorkomen.
geef m dan alleen volkoren broodals jij last hebt van verstopping van wit brood, misschien je paard ook? Maakt echt niet uit of het gedroogt is of niet hoor.
is broodje aap verhaal
seikert schreef:bijdehandje1 schreef:Brood is geen paardenvoer, het is niet eens goed voor een paard.
Wanneer je zelf pure mayonaise lekker vindt ga je dat ook niet dagelijks eten?
Ik weet er nog wel een paar, vinden ze Breezers lekker, of vinden ze Milka chocolade lekker?
Een paard gedijt uitstekend bij gras, hooi, goeie voorgedroogde kuil en wat brok of muesli.
Ik begrijp niet, dat er op het grootste paardenforum van Europa vragen rijzen of ze stokbrood lusten.
Wie weet volgende week een topic, wat het paard als beleg wil op het stokbrood? Pesto, brushetta of oude kaas?
Waarom zou je een paard brood geven.
Gewoon als lekkernij tussendoor, naast het ruwvoer neem je zelf nooit een snoepje?