Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chronos schreef:...en niet als een lastig ding wat helaas noodzakelijk is
CGJ12 schreef:Helemaal mee eens Chronos.
Daarom hanteren wij ook het motto:
NIET GOED = GELD TERUG.
(.......dat hoor je niet zo vaak van een pensionhouder niet ?
blijk ik toch niet zo'n boeman)

CGJ12 schreef:Er is nog nooit iemand ontevreden vertrokken
(daar schrik je van hè?)
ilona22 schreef:......maar als ie zoveel last heeft waarom houdt ie zijn stal dan niet voor zichzelf...
manic"]
Hoe sta jij er tegenover dat als je zo'n 300 euro/maand neertelt voor je paard en dit braaf iedere maand aan de stalhouder geeft je bij sommige stallen ook nog eens een commentaar krijgt over hoe je gedrag of hoe je met je paard omgaat...
[/quote]
Tsja nu zal ik wel weer de gebeten hond zijn maar ik vindt niet dat de hoogte van je stalgeld bepaald hoe je stalbaas jou moet behandelen in jouw ogen. Als jij je onbehoorlijk gedraagd of op een manier met je paard omgaat die niet door de beugel kan dan mag de stalhouder daar zeker wat van zeggen, je bent te gast en dient je ook zo te gedragen al betaal je 1000euro in de maand per box.
[quote="manic schreef:Zelf had ik enige tijd terug een behoorlijke aanvaring op stal, die me behoorlijk dwarszat... maar goed, aangezien het mij verder op mijn huidige stal erg goed bevalt heb ik me er daar maar overheen gezet en het op de koop toegenomen... Maar eigenlijk is het natuurlijk van de gekke...
Is klantgerichtheid op de meeste pensionstallen/manegebedrijven ver te zoeken?