Toch liever een halstertje en een touwtje, geen moeite, veel plezier
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
xxappiexx schreef:Je weet niet hoe het er bij ons aan toe gaat op de weg......![]()
Ik ben nog maar 1 keer een auto tegengekomen van de 20 keer dat ik over straat liep met apollon naar de wei, en die reed dan nog maar amper 30...

xxappiexx schreef:nou, ik heb haar weer gewoon aan een touwtje lopen. Want ik zie zelf ook echt wel in dat het best riscant is om zoiets te doen.
Ik vond het gewoon leuk dat ze zo met me mee liep en omdat we toch maar over een rustig weggetje moeten dacht ik dat het geen kwaad zou kunnen, maar nu zie ik er toch de gevaarlijke kanten ook wel van.
En het ging me trouwens niet om het publiek, want dat kom je mar weinig tegen hier.
Dus ik hoop dat jullie het nu wel snappen.

visje schreef:Hey wauw,
Ik heb nog maar heel zelden gezien dat iemand op bokt durft van gedacht te veranderen en de raad van de anderen opvolgt. Ik denk dat er een hele hoop mensen wel de raad opvolgen, maar het misshcien niet durven toegeven.
Ik ben heel blij dat jij niet zo bent!Veel plezier met je paardje!
... REKEN DUS NIET op je gevoel dat je hem/haar kent, wat dat doe je echt niet en nooit!