Paddock, samen delen ik alleen.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__AM

Re: Paddock, samen delen ik alleen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 19:34

Wij hebben er eigenlijk nooit problemen mee.
Stalhouder zet de paarden 's ochtends zelf om en om, of samen buiten als er gemest word. En ze wisselt ze zelf ook. En als ik mijn paard even wil laten lopen, zet ik het andere paard op stal. Dan wel in overleg met de eigenaar.. no problemo. Bij ons geen punt! Maar we zijn ook een klein stalletje :j

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 21:07

Bij ons is het goed geregeld. Want er is bijna nooit een wachtrij. :P

Amalarab

Re: Paddock, samen delen ik alleen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 21:13

Ik zou niet van luxe willen spreken hoor in jullie situatie. Bah wat een rotstal, 3 uurtjes is echt te weinig!
Ik hoop voor je dat de grote paddock snel komt en dat elk paard de hele dag buitenkomt MET eten.

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 21:13

rumay schreef:
mariska32 schreef:
op mijn oude stal werd het opgelost door extra paddocks bij te maken die VAST verhuurt werden.
de gene die hun paard buiten wouden hebben konden van te voren kiezen of ze een plek wilden huren voor 25 of 50???? gulden in de maand meer.
je had een vaste plek en die mensen die niet bij betaalde hadden pech.
in de losgooi bak mog je ze ook doen maar alleen als je er bij was [waar er altijd misbruik van maakte als de stal eigenaar er niet was]

Hmm gulden?! 8)7 8)7

we zijn hier niet allemaal 18 he! :+

ik stond op pension in de guldentijd,nu in de euro tijd staan ze in mijn achtertuin waar ik uiteraard geen paddock geld hoef te betalen.....

principal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-10 21:17

Ludique96 schreef:
Bij ons is het goed geregeld. Want er is bijna nooit een wachtrij. :P

Hoe dan ?????

Het kan ook simpel zijn bij ons, als iedereen netjes zich aan de aangegeven tijd houd, dat is meestal 2 a 3 uren, en zijn ding doet en netjes zijn paard weer op stal zet. (dan bedoel ik puur de dagen dat dit NIET door de stalhouder wordt gedaan)

Maar niet je paard maar laat staan, en staan, en staan, die zich op gegeven moment ook verveelt, niks te knabbelen heeft, alleen maar omdat baasje dat wilt. Terwijl er vele wachtenden zijn die dan niet in de paddock kunnen, omdat hun wel weer een smoes hebben om deze langer te gebruiken.

Nee, dan is het slim om te kijken naar een eigen stuk grond, of goed verder te zoeken, naar iets waar ze genoeg paddocks (grote) hebben.

Dus regels zijn zo slecht nog niet. :list:

Wie weet, ben erg benieuwd hoe het komende dagen gaat verlopen :\