Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
radnah2 schreef:Die halsband is idd een goed idee en dan een flinke pin in de grond. Ik ga zeker opzoek naar zoiets (dus mensen als je een winkel weet mail/pb me dan ff dan weet ik in iedergeval waar ik eigelijk precies naar moet zoeken en dan weet ik dat het te koop is).
Zannekin schreef:Ik vind dat als je je paard enkel met kluisters op de wei kan zetten, je hem beter kan verkopen. Dat is toch geen leven voor een paard: in een box, of vastgebonden op de weide. Misschien wel hard maar op deze manier zal het voor jou ook wel niet leuk zijn?
orionneke schreef:
Verder is het een lastig probleem. 220 volt lijkt me niet...............dat is de gewone voltage wat je in je huis hebt...........daar ga je aan dood als je dat vast pakt.....
)

Loolapelooza"]
[quote="Zannekin schreef:Ik vind dat als je je paard enkel met kluisters op de wei kan zetten, je hem beter kan verkopen. Dat is toch geen leven voor een paard: in een box, of vastgebonden op de weide. Misschien wel hard maar op deze manier zal het voor jou ook wel niet leuk zijn?
Citaat:Sommige paarden checken af en toe of er nog stroom op staat... Heb ook zo'n linkmiegel.:
)