binnen of buiten deze komende winter

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

RickenDennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 04:06

Chaos schreef:
Een van de redenen waarom ik de veulens altijd graag aan huis houd. Ze kunnen het hele jaar door dagelijks naar buiten. En op dagen als vandaag -stortregen van 's morgens tot 's avonds- ga ik met ze spelen in de binnenbak!

Ze staan hier dus -alle paarden van 0-26jaar - overdags buiten en 's nachts binnen, gedurende het hele jaar. :)

Hier ook tenzij de wei te onbegaanbaar is. Dan blijven ze op zich binnen maar zetten we ze in de paddock zodra er iemand is (zo ongeveer 4 uur per dag). Niet ideaal maar als je de wei ziet snap je het wel ;(

Nagano

Re: binnen of buiten deze komende winter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 07:09

hij staat nu lekker buiten in de wei met zijn vriendinnen en een container

TJolieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 10:25

Veulen, oudere merrie, jaarling en jonge rijpaard staan hier gezellig samen 24/7 buiten, het hele jaar door. Ik heb een stalletje met afdakje waar ze enigszins kunnen schuilen en waar het veulen af en toe kan bijkomen als het heel slecht weer is zoals afgelopen dagen.

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 10:42

helaas staan mijn verzorgshetlanders 24/7 altijd buiten, de oudste (34 jaar) en de jongste ( 3 jaar ) gaan wel overgeplaatst worden naar huis waar een stal bevind om te schuilen, deze pony's krijgen ook bijgevoerd, natuurlijk krijgen de andere 4 die overblijven ook bijgevoerd maar die hebben geen schuilstal wat ik wel beschamend vind...

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 10:44

Mijn paarden (Trekpaard (25) & Draver (17)) staan ze 's nachts binnen en overdag in de bak met onbeperkt hooi.

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 10:52

Bij ons staan ze overdag op een stenen paddock, en s'nachts op stal :)