Waarom wordt TS zo aangevallen.. dat snap ik nu echt niet.
Natuurlijk kan het zijn dat ze hebben uitgemest (heb de stal niet gezien), maakt het paard er een zooi van en eet het al t schone stro op.. maar het kan ook zijn dat er echt niet gemest is of niet goed..
In beide gevallen begrijp ik niet dat TS een ontzegging tot het terrein krijgt. Als goede verzorgster praat je met de eigenaar van het paard over dit soort dingen en dan is het aan de eigenaar of hij of zij er wat van zegt.
Uit niets blijkt dat TS aan iedereen op stal ging vertellen hoe vies de stal was. Verder is dit een heel normaal topic, aangezien ik geen naam van de stal voorbij heb horen komen. Ze probeert de stal dus niet zwart te maken.
Als die stal vond dat er wel was uitgemest en ze een goed verhaal hadden, dan kunnen ze dat toch tegen de eigenaresse van de pony vertellen?
Hoezo meteen pissig..
Gelukkig zijn de staleigenaren bij mijn stal heel anders.
Als ik iets zie waar ik niet blij mee ben dan vraag ik om uitleg en of ze veranderen iets.. of ze geven uitleg waardoor ik het kan plaatsen..
Ts: mail die mensen of stuur ze een briefje?
Geen idee of het iets gaat uithalen.. in de paardenwereld heb je genoeg aso's dus ik weet niet wat voor types dat zijn van die stal

.
Succes!!!