Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sliert schreef:Ik vind de stallen met de V-vorm heel mooi, maar als je het over merries met veulens hebt, zou ik voor veiligheid kiezen. Dus de andere. Je slaat jezelf voor je kop, als het een keer mis gaat met een veulen die er stiekem toch overheen pobeert te klimmen. Als de veulens altijd met moeders op stal staan, zal het niet snel gebeuren, maar als je bijv. moeders meeneemt om te gaan rijden en het veulen moet even alleen in de stal blijven, dan denk ik dat je problemen krijgt.
_R_G_ schreef:Barvrouwke; is dat zo? Dat lijkt me wel heel erg slecht zeg! Zal daar zeker garantie op vragen.
Daks; Die ogen wel heel erg laag zeg! Daar zou ik geen veulen in durven zetten.
_R_G_ schreef:Barvrouwke; is dat zo? Dat lijkt me wel heel erg slecht zeg! Zal daar zeker garantie op vragen.
M_i_R schreef:Ik ben een groot voorstander van zo open mogelijk aan de voorkant. Van de opties die jij hebt staan zou ik dan ook gaan voor een zo breed mogelijke u/v-vorm. zoals hieronder.
Steph86 schreef:Hierbij een aantal foto's van mijn paards stal, zoals je ziet is onze stal in de kleur groen ( frame) maar dat kan in alle gewenste kleuren!
http://www.mijnalbum.nl/Album=WJ8TW3M6