Du Tré Filip

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:20

guanacotje"]
[quote="KellyenXena schreef:
Hey ik heb een tijdje e-mail contact met hem gehad,en hij komt best betrouwbaar over hoor..
De reden dat hij de paarden verkoopt is dat ze de manege gaan slopen en er huizen gaan bouwen..Vandaar..Zijn dus overwegend manege paarden die hij verkoopt..Ergens anders nabij Antwerpen gaat hij geloof ik verder met een fok/trainingstal..

Groetjes!

Waar bij antwerpen zou dat moeten zijn dan?
[/quote]

Hij heeft het me verteld,maar sorry, heb die mailtjes al lang gewist..Het was ongeveer een half uur van antwerpen vandaan...Welke richting uit weet ik niet..

Groetjes!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:36

Halle?Was dat het?zoiets in ieder geval

Arabsrulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 01:08

Ik heb met mn eigen ogen gezien ,
dat er op zijn zogenaamde manege een chip verwijderd werd uit een zeer mooi sportpaard(tenminste zo zag hij eruit).

Gigantisch gore stallen,
vreemde paarden,stinken en enkele paarden stonden er met droes.

Alle papieren was hij kwijtgeraakt door verhuizing?

Flip in your dreams....

Raad je het af daar een paard te kopen!
*heb ook meer ervaringen met hem maar pb er ff voor aub*

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 08:15

holly schreef:
Halle?Was dat het?zoiets in ieder geval

in Hamme is het.

Ik heb er een paard gekocht en mag er dus best over oordelen vindt ik (zijn meerdere keren wezen kijken dus is niet maar 1 indruk)!

Als je meer wil weten over mijn ervaring met hem dan moet je maar een PB sturen.
Ik kan je niet aanraden daar een paard te kopen inelkgeval!

XxSwEeTy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 08:44

hmm.. rare vent zo te horen, en dus niet te vertrouwen!! rare mensen die paardenmensen hahaha! maar een chip verwijderen??? die kan je zomaar niet verwijderen, dan moet je diep snijden, ooohh arm paardje!! en een lekkere dierenfreek is die kerel zeker niet!

XxSwEeTy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 08:52

hier heb ik een advertentie gevonden hooghe hubert:58 - aangeboden: 8 jarige Friese hengst - d'hooghe hubert 0032 497 579571 geplaatst op:19-7-2003

Friese hengst , voledig zwart , mooie manen - staart en behang , 8 jaar , 1.65m , braaf en eerlijk in omgang , is zeer vruchtbaar als dekhengst en geeft mooie veulens , heeft geen zomerexzeem noch stalgebreken of ondeugden , is enkel nog geschikt als dekhengst of wandelpaard door heupblessure . Vraagprijs = 1150 eur of notk

Afbeelding

het paard ziet er idd NIET uit!! alleen geschikt voor dekhengst of wandelpaard jajaja

XxSwEeTy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 08:55

nog 1tje maar deze is van du tre filip:59 - aangeboden: 3 jarige arabier - du tré filip 0032 496 165548 geplaatst op:19-7-2003

Merrie , arabier , geen papieren , 3 jaar , lichte vos met witte sokjes , nu 1.47m , braaf en eerlijk in omgang , mooie gangen en uitstraling , is niet zadelmak ( wel al zadel en hoofdstel gewoon ) , is leergierig - gewillig en verstandig , heeft geen stalgebreken of ondeugden , klinische keuring mogelijk , heeft paspoort . Vraagprijs = 1300 eur of notk

Afbeelding

ik kan hier op zich niet erg veel raars aan ontdekken, maar van een paar advertenties hierboven dat iemand zei van dat ze met eigen ogen had gezien dat daar bij een sportpaard een chip werd uitgesneden vind ik heel bizar, zouden die paarden niet gestolen zijn dan??!

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 10:33

by the way waar hij zijn handelsstal heeft = in sint niklaas
hij zelf woont in hamme ik zal zo eens een foto der op zetten van de volle lipizanner lolz

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 10:41

Citaat:
ik kan hier op zich niet erg veel raars aan ontdekken, maar van een paar advertenties hierboven dat iemand zei van dat ze met eigen ogen had gezien dat daar bij een sportpaard een chip werd uitgesneden vind ik heel bizar, zouden die paarden niet gestolen zijn dan??!

kijk dat hij zijn paarden overal vandaan haalt geloof ik graag maar ik vind niet dat hij daarom van diefstal beschuldigd moet worden je kan veel van hem zeggen maar je kon duidelijk zien dat hij zijn paardjes absoluut geen pijn wouw doen want hoe voorzichtig hij toen die x lipi stond op te zadelen heb ik zelden gezien iemand die dat zo voorzichtig doet .
dus een dief ik zeg nee !!!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 11:08

skysari schreef:
Citaat:

kijk dat hij zijn paarden overal vandaan haalt geloof ik graag maar ik vind niet dat hij daarom van diefstal beschuldigd moet worden je kan veel van hem zeggen maar je kon duidelijk zien dat hij zijn paardjes absoluut geen pijn wouw doen want hoe voorzichtig hij toen die x lipi stond op te zadelen heb ik zelden gezien iemand die dat zo voorzichtig doet .
dus een dief ik zeg nee !!!

Ben ik helemaal met je eens Skysari!
Hij was toen ik er ook was zeker heel erg voorzichtig en rustig met zijn paarden!

Maarrrrrr.....als hij een chip laat wegsnijden en iemand heeft dat echt gezien dan denk ik ook aan een gestolen paard.......... Boos!

Ik zie hem er niet echt voor aan hoor, maar als het echt zo is dan lijkt het me ook niet zuiver! Verward

Hij zegt ook zelf (tegen mij tenminste) dat hij zijn paarden op markten ed koopt, op zich ook niks mis mee, is de prijs ook naar.
Maar hij kletst ook wel een hoop uit zijn nek

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 11:22

NoaC schreef:
Maarrrrrr.....als hij een chip laat wegsnijden en iemand heeft dat echt gezien dan denk ik ook aan een gestolen paard.......... Boos!

Ik denk niet dat die persoon dan zo dom zou zijn dat te doen in het bijzijn van anderen.
Het is gewoon een handelaar. De prijzen zijn naar de kwaliteit. Een mager paard kan ook een topper worden. De paarden die al een tijd bij hem staan zijn ook helemaal niet mager.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 11:31

Zannekin"]
[quote="NoaC schreef:

Ik denk niet dat die persoon dan zo dom zou zijn dat te doen in het bijzijn van anderen.
Het is gewoon een handelaar. De prijzen zijn naar de kwaliteit. Een mager paard kan ook een topper worden. De paarden die al een tijd bij hem staan zijn ook helemaal niet mager.
[/quote]

Lijkt mij ook niet dat hij dat zou doen als er andere mensen bij zijn, maar als iemand hier zegt dat ze erbij was en het gezien heeft.......... Verward
IK was er niet bij dus ik zou het niet weten; zeg alleen dat ALS het zo is het mij ook wel aan een gestolen paard doet denken

Qua voer ben ik het niet helemaal met je eens; ik zeg zeker niet dat hij slecht is voor zijn paarden, maar hij zegt zelf wel dat hij alleen voerbieten voert.....lijkt me geen top voer
Maar daarintegen doen ze verder ook niet veel.......

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 11:39

Wat voor reden kan iemand hebben om en chip te verwijderen, mit er geen sprake is van medische indikatie Cool

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:12

Nu jullie spreken over de kanten van Antwerpen denk ik dat we ons ook eens de vraag moeten stellen of we mss niet te maken hebben met die ene kerel die oa Flaxman Arabians zo finaal heeft opgelicht Afbeelding

Want die was ook van die kanten ....

Arabsrulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:35

Nee ik verzin dit ff dat ze een chip aan het verwijderen waren.

Erg welkom waren we ook niet op die plek waar ze de chip verwijderde...
De rede ervoor waren problemen met de export.....??????!!??????

Erg vriendelijk vond ik hem ook niet voor zn paarden hoor,
een paard met droes rijd je toch niet,en dan ook nog tik geven als hij niet voldoende doorloopt?

Ook heb ik 2 mensen gezien die er paarden hebben gekocht,]
beide waren gespoten.

Loolapeloosa:wie weet was het wel iemand uit die bende ja,
denk niet dat hij in zn eentje handeld.

XxSwEeTy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:12

nee, mischien wel met hooghe hubert, want de plaatsen waar de paarden op foto worden genomen lijken veeel op mekaar

Arabsrulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:22

Ja er staan regelmatig paarden met dezelfde omgeving en zelfde manier van advertentie opbouw te koop onder verschillende namen.

Ook al opvallend,...

XxSwEeTy :wat bedoel je precies met nee,
dat hij niks met Flaxman te maken heeft?

byrklint

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:22

Arabsrulezz schreef:
Nee ik verzin dit ff dat ze een chip aan het verwijderen waren.

Erg welkom waren we ook niet op die plek waar ze de chip verwijderde...
De rede ervoor waren problemen met de export.....??????!!??????

Erg vriendelijk vond ik hem ook niet voor zn paarden hoor,
een paard met droes rijd je toch niet,en dan ook nog tik geven als hij niet voldoende doorloopt?

beide waren gespoten.

Paarden gespoten?! Nou sorry hoor dan ga je wel erg ver om je paarden te verkopen !!

XxSwEeTy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:31

nee bovern mijn advertentie schrijft loolapaloosa iets, dat ze denkt dattie niet alleen handeld, en ik zei nee, maar ik denk dat ie ook msichien wel wat met hooghe hubert ofzo te maken kan hebben. zelfde omgeveing andere naam, ook vaak met auto's....

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:33

XxSwEeTy schreef:
nee bovern mijn advertentie schrijft loolapaloosa iets, dat ze denkt dattie niet alleen handeld, en ik zei nee, maar ik denk dat ie ook msichien wel wat met hooghe hubert ofzo te maken kan hebben. zelfde omgeveing andere naam, ook vaak met auto's....

Heb ik dat gezegd Verward

Vraagje, wie is hooghe hubert?

Ben niet helemaal mee ...

Arabsrulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:34

Ik denk dat Hooghe Hubert de zelfde is als Du Tre Filip...

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:34

Afbeelding
dit is dus de foto van raisa de x lipizanner dit is genomen op de parkeerplaats in Sint Niklaas zoals jullie zien = dit dezelfde plaats waar oa de andere foto s ook genomen zijn .

Arabsrulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:36

Waar die foto's zijn genomen,
ik denk voor de de ''manege'' van Du tre Filip.

Het was jammergenoeg donker toen ik er was maar voor zover ik kon zien was het daar.
(en pfoe dat beest ziet eruit he,ik heb haar ook zien staan toen)

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:37

Sint-Niklaas is Oost-Vlaanderen en niet Antwerpen.
Toen wij er geweest zijn kregen de paarden volop kuil en de meesten stonden goed in het vlees. Volgens mij koopt hij overal afdankers op, wat nogal wat handelaars doen. Mocht hij nu veel meer geld vragen voor die paarden kraaide er geen haan over maar hij valt gewoon op doordat ze goedkoop zijn.

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:38

[img]een paard met droes rijd je toch niet,en dan ook nog tik geven als hij niet voldoende doorloopt?

beide waren gespoten. [/img]
alleen een dieren ards kan zien of het werkelijk zo is . ik vind jou verhaal heel moeilijk te geloven meschien moet jij gewoon je hele verhaal der op zetten om het 1 en ander op te helderen want zo kom je eigenlijk niet geloofwaardig over (sorry maar het is gewoon zo)
Citaat:
(jah joh jij hebt fantasie )