Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Caithlynn schreef:ik vind het belachelijk dat je evengoed moet betalen voor je paard als die er niet is. missch idd wel een kleine borg zodat je box niet strx weg is...en dan de zekerheid dat de stalhouder zeker van is dat je weer terug komt....succes met je beslissing
een borg ofzo is inderdaad een goed idee! delerium schreef:Ik vind er totaal niets raars of belachelijks aan dat je alsnog moet betalen. Wees erg blij als je het hooi/stro/etc niet hoeft te betalen, maar een garantie is zelfs dat niet...
Verwachten niets te hoeven betalen is vergelijkbaar met het hebben van een huurwoning en tegen de woningbouw zeggen dat je maar even geen huur betaalt omdat je op vakantie bent...

Dat ze in jouw ogen niet om het geld verlegen zit, doet er m.i. niet toe hoor. Het blijft een zakelijke afspraak tussen jullie en pas op dat je dat niet zomaar op ´wederzijds vertrouwen´ gooit als dat jouw qua financiën erg goed uitkomt.
Maak een beetje een inschatting van wat je normaal gesproken per dag betaald en haal daar dus wat kosten voor hooi/ stro/ voer en evt. voor het werk wat hij er normaal gesproken aan heeft vanaf. 
Caithlynn schreef:ik vind het belachelijk dat je evengoed moet betalen voor je paard als die er niet is. missch idd wel een kleine borg zodat je box niet strx weg is...en dan de zekerheid dat de stalhouder zeker van is dat je weer terug komt....succes met je beslissing