Zit ik te kort?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 10:18

XxSwEeTy schreef:
wat is dat voor een paard?? rare kont

Het is waarschijnlijk een tuiger, daar komt dat vaker bij voor.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 10:51

Ze is inderdaad een tuiger.

Lisette schreef:
Ik heb een dressuurzadel met lange zweetbladen en zit volgens mij net zo als jij. Als ik met langere riemen rij steek ik mijn benen af en te ver naar voren met kortere dus niet.

Ik heb vandaag een gaatje langer gereden, maar in draf heb ik daar idd last van, dus heb ik mijn beugels weer een gaatje korter gedaan en dan gaat het beter.

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 11:47

Spirit schreef:
Ik ga morgen eens een keer rijden met een gaatje langer en kijken hoe dat dan zit.
Maar volgens mij is het zadel niet te klein hoor? Dat lijkt denk ik zo op de foto?
Vinden jullie haar trouwens (te) dik?
k bedoelde niet zo te klein,maar wat de meeste idd zeggen,deze heeft zo'n kleine en smalle zweetbladen,daardoor lijkt het best een klein zadeltje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 20:42

XxSwEeTy schreef:
rare kont....... maar idd op een dressuurzadel mag je ze wel 2 langer

ze mogen idd wel langer, lijkt op de bekende stoezit, het zier er gewoon niet ontspannen uit, maarre rare kont?? Verward je bedoelt van het paard neem ik aan??? Bloos

arm beessie gelukkig kennen paarden geen minderwaardigheidskomplex~! Haha!

Samanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:16

Ik rij zolang mogelijk (de beugels dan) Maar sinds ik een haflinger heb rij ik een gaatje korter.

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:16

Gekke kont idd ziet er gek uit maarre je moet je beugels doen zoals jij het lekkerst zit probeer gewoon morgen een gaatje langer is het nix doe je ze weer terug!

Anna85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:32

Idd zoals jij het lekkerst zit, zo raar lijkt het niet hoor! en ff over die kont, ken ook paarden die dat hebben en zijn iid tuigers. naja suc6 met rijden.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 09:12

Voor een tuiger is die kont helemaal niet raar hoor.

cdbke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 11:13

dik vind ik ze niet hoor! Haha!
en ja idd je mag je beugels langer maken, tenzij je wilt gaan springen, maar agz je een dressuurzadel hebt is dat denk ik niet de bedoeling?!
maar als je niet echt wedstrijden rijd, of zo maar af en toe zoals ik, kan je je ook een springzadel aanschaffen, als je beter rijd met je beugels zo kort. maar ik zit ook wel kort hoor, al heb ik wel een springzadel...