Was iig behoorlijk paniek in de tent
Nachtrit vind ik idd behoorlijk heftig worden voor de paarden, ze moeten tussendoor toch de kans krijgen om te herstellen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meiske16 schreef:Heey week 5-ers, wie zijn jullie dan precies,welke groep reden jullie en welke kamer lagen julie???
rooslover schreef:Is er ook een site van de Zomerinstructie week, lijkt me wel wat voor volgend jaar, als je alleen dresssuur kan doen! of moet je springen en cross ook doen, dan valt het af voor mij en dust
Mag de pony het niet of durf je zelf niet
rooslover schreef:Is er ook een site van de Zomerinstructie week, lijkt me wel wat voor volgend jaar, als je alleen dresssuur kan doen! of moet je springen en cross ook doen, dan valt het af voor mij en dust
crossers zijn dit jaar in de M/Z week geweest. Je moet dus zonder ons!!
Vast niet zo leuk!!

Heb zo mijn bronnen
(Ik sprak roos trouwens nog even in Schoorl, maar we gingen jammer genoeg net naar huis toe)
Zie ik jullie trouwens nog in Wieringerwerf dit jaar
Finesse schreef:Dit was mijn 3e en laatste keer bij de pony's. Maar vond dit wel het minst leuke kamp. Niet om de lessen hoor, die waren weer top zoals gewoonlijk maar ik vond de catering er niet op vooruit gegaan (voorheen hadden ze altijd een heel keuze assortiment van thee, jammetjes en ander broodbeleg in miniverpakking, nu slechts 1 soort jam en de rest moest uit grote potten worden gehaald) We gingen niet zwemmen omdat het vervoer naar Putten te duur bleek (balen met dat hete weer...)
Lessen waren bij mij ook toppie! Yvonne19"]
[quote="reddytobias schreef:ik ben 2 jaar geleden geweest! erg leuk!!! heb je toevallig nog dressuurles gehad van Conchita?