Zomerinstructieweek!!!!????????!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:04

Er was naar mijn weten niemand buiten toen dat raam knapte, maar misschien heb ik niet goed opgelet...Verward Was iig behoorlijk paniek in de tent Knipoog

Nachtrit vind ik idd behoorlijk heftig worden voor de paarden, ze moeten tussendoor toch de kans krijgen om te herstellen Verward

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:21

Is er ook een site van de Zomerinstructie week, lijkt me wel wat voor volgend jaar, als je alleen dresssuur kan doen! of moet je springen en cross ook doen, dan valt het af voor mij en dust

easter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:38

meiske16 schreef:
Heey week 5-ers, wie zijn jullie dan precies,welke groep reden jullie en welke kamer lagen julie??? Verward

Hey,

K was diegene met die moeilijke vos met een brede bles en 4 witte benen, Karillo.
K zat in groep 15. En lag op die kamer voor die tussendeur, kwee nie meer welke kamer dat was. Die kamer waar de laatste 2 avonden watergevecht werdt gehouden.
K vond trouwens Mariska super lesgeven. Bij haar liep ie het best.
Yvonne, jij zat toch in die kamer waar ze alle bedden tegen elkaar aan hadden gezet?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:44

rooslover schreef:
Is er ook een site van de Zomerinstructie week, lijkt me wel wat voor volgend jaar, als je alleen dresssuur kan doen! of moet je springen en cross ook doen, dan valt het af voor mij en dust

Je kunt naar M/Z-dressuurweek als je minimaal M1+1 bent
Anders kun je gewoon naar allround, dat is vooral dressuur en een keer buitenrit, springen en wal(+crossen). Er is niets verplicht dus springen en crossen kun je gewoon overslaan

Waarom wil je trouwens niet springen/crossen Verward Mag de pony het niet of durf je zelf niet Verward

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:12

Dusty is niet zo een springpony, ze kan maar net 20 cm springen, teminste met mij dan.. !

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:23

rooslover schreef:

Dressuur week is alleen voor m en z dressuur, maar als je in de alround week niet wil springen hoeft dat volgens mij niet. Je kan dan ook ruilen met iemand die wel wil springen, maar weet niet of dat wel elke dag lukt.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:26

Ja klopt, we zaten de volgende ochtend in de kantine en toen kwam dat ene wijf vand e katering binnen en die riep tegen bram dat ie ff in de kamers moest kijken, want alle bedden stonden tegen elkaar aan! Ik heb ook meegedaan aan dat watregevecht, heel comisch!!

easter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 17:11

Dan weet k denk k wel wie je ben. Volgend jaar weer!

skoebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 17:47

Veel plezier Gomir!!!!!!!!!! Je gaat dit jaar weer?
De vaste Cool crossers zijn dit jaar in de M/Z week geweest. Je moet dus zonder ons!! Haha! Vast niet zo leuk!! Haha!
Instructie was toppie hoor in week 4! Erg leuk... OK dan!
Wel jammer dat je maar 1 keer per dag les hebt, maar mijn paard had het echt gehad "dressuur-overdosis"!!
Heb je mijn foto gezien?? Cheese!

Doe je groeten aan grote Menno?? Nou ik zie hem morgen nog wel denk ik? (In Kappele...)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 21:06

Ik weet dat jullie me in de steek laten...Verdrietig Heb zo mijn bronnen Knipoog (Ik sprak roos trouwens nog even in Schoorl, maar we gingen jammer genoeg net naar huis toe)
Gelukkig gaat Lielle met me mee Party!!

Ik zal Menno de groetjes doen Zie ik jullie trouwens nog in Wieringerwerf dit jaar Verward

Ik ga meteen even naar je foto kijken

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 21:27

gomir schreef:
Gelukkig gaat Lielle met me mee

gezellie samen op ponykamp Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 21:32

Ja Party!! Nog een paar weken dan is het al zover
En mijn stage zit er ook al bijna op Party!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 21:39

ja, nog ruim twee weekjes slapen *theorie heb ik al geleerd, en de verlichte zit geoefend *LOL**
en over anderhalve week ga ik lessen bij Rob Jansen *sgw, here we come*

Gee, en dat met één biertje op Haha!
Stage goed gegaan trouwens?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 21:45

Het gaat wel redelijk nu Maar ik heb wel een negatieve tussenbeoordeling gekregen Verward
Maandag mijn eindgesprek, nog even afwachten dus Knipoog Mijn verslag is gelukkig bijna klaar, morgen nog even checken op spelling en grammatica en dan geloof ik het wel

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 00:29

Finesse schreef:
Dit was mijn 3e en laatste keer bij de pony's. Maar vond dit wel het minst leuke kamp. Niet om de lessen hoor, die waren weer top zoals gewoonlijk maar ik vond de catering er niet op vooruit gegaan (voorheen hadden ze altijd een heel keuze assortiment van thee, jammetjes en ander broodbeleg in miniverpakking, nu slechts 1 soort jam en de rest moest uit grote potten worden gehaald) We gingen niet zwemmen omdat het vervoer naar Putten te duur bleek (balen met dat hete weer...)

Hmm, bij ons was dat niet zo, catering was top! OK dan! Zwemmen deden wij ook niet, weet ook niet waarom, misschien was de leeftijdsgrens de groot, de jongste was 19 en de oudste 70 ofzo Tong uitsteken Lessen waren bij mij ook toppie!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 10:26

easter schreef:
Dan weet k denk k wel wie je ben. Volgend jaar weer!

Oke, nou ik weet nosteeds niet wie jij ebnt, maar goed. Ja denk dak volgende week wel weer ga, als ik geen andere plannen heb.

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 11:00

hey ik ga als recreatieleider, volgende week, vanaf 4 augustus.
Wie gaan er dan heen? Wie weet de lijsten van instructeurs?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:57

Yvonne19"]
[quote="reddytobias schreef:
ik ben 2 jaar geleden geweest! erg leuk!!! heb je toevallig nog dressuurles gehad van Conchita?

Ja conchita gaf dressuurles in week 5! Die geeft goed les joh, hele leuke vrouw. Was trouwens supergaaf week 5.
[/quote]

wat leuk om te horen!!!!ze is echt een leuke vrouw!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 15:59

miramare, ben je er de week van 4 augustus ook nog? Dan kun je meeten met Gomir, !!Ellen!!, Haike, NewForest en mij Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 18:26

Wordt waarschijnlijk wel meeten met miramare, want volgens mij moeten ze minimaal 2 of 3 weken blijven Verward Of is dat veranderd Verward

Nog een bokker erbij Party!!

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:52

Hey ja ik ben er de week van 4 augustus, en dan 2 weken
Wel leuk, hoe heten jullie in het echt?
Hey en wel een beetje luisteren naar me he????
Ik vind het echt super jammer want ik heb nu net geen paard meer, en kreeg ik in de brief te horen dat je voor 7 euro p.d. een paard mee kon nemen. Echt super jammer, want dat was wel leuk geweest

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:54

Maar ik lees in jullie profiel dat jullie met paarden komen, oh dan hoef ik jullie niet naar bed te sturen enz!

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:56

maar in de week van 4 augustus is alleen pony's
Weten jullie ook de intructeurs die komen?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 07:49

dat is lang geleden dat ik naar bed gestuurd ben Haha! ben bijna 32

Ik heet trouwens gewoon Lielle in het echt (spreek uit liëlle) en ik kom met een bruine ruin, die Pablo heet en een heethoofd is Extreme duivel

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 08:18

Haha, ik denk niet dat ze ons naar bed KUNNEN sturen, Lielle, wij luisteren gewoon niet!!! Haha!

Oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker!!

Nog 3 en een halve week en dan mag ik pas..... Huilen